در سال سکوت ، بجای مدیران ما را نقد کنید
در سال سکوت ، بجای مدیران ما را نقد کنید
محمودآباد آنلاین : اندکی به پایان سال 1401 مانده است و در سالی که گذشت تمام تلاشمان بر این بود تا راوی اخبار خوب باشیم و به عنوان نمایندگان مردم پیگیر مطالباتشان در حوزه های مختلف باشیم ، نمیدانم چقدر موفق بودیم ولی قاطعانه باید گفت : تهیه خبر و گزارش در محمودآباد با سختی های زیادی همراه است ، هیچ یک از مدیران به جایگاه و رسالت و کارکرد رسانه اشرافیت ندارند و سخت تن به مصاحبه و گفتگو می دهند.

به تعبیری باید گفت : ۱۴۰۱ سال سکوت مدیران بود ، آن هم در همه ی سطوح ولی در این مدت باید سوگند یاد کرد که لحظه ای از رسالتی که بر دوش داشتیم کوتاهی نداشته و سعی کردیم وکیل مدافع مردم در پیگیری مطالباتشان باشیم.

در سالی که گذشت سعی کردیم در شنبه های موفقیت  ، محمودآبادی های موفق را معرفی کنیم و در یکشنبه های ادبی شهروندان را با شاعران و نویسندگان جوان شهر آشنا کنیم ، در بخش فردا محمودآباد چه خبره؟ تلاشمان بر این بود تا رویدادهای پیش رو را یک روز قبل تر اطلاع رسانی کنیم ، در بخش حقوقی سعی کردیم بصورت رایگان شهروندان را با مباحث مبتلابه روز جامعه در حوزه حوزه حقوق و قانون اساسی آشنا کنیم و همواره با خواهش و پیگیری های مجدانه به دنبال پاسخ سوالات شهروندان از مسئولان بودیم.

به عنوان یک رسانه رسمی و محلی تا جایی که توان داشتیم سعی کردیم از حقوق و مطالبات شهروندان دفاع کنیم و کلیه اخبار و رویدادهای شهرستان را پوشش خبری بدهیم و  نمیدانم چقدر در انجام این رسالت موفق بودیم.

باید گفت : بخش اعظمی از مدیران تاب انتقاد و انعطاف را ندارند ، امروز ما به واسطه طرح مسائل عمومی و معضلات زیر ساختی شهرستان و مشکلات عامه مردم ، نزد مسئولین به عنوان چهره ای منفور دیده می شویم ولی خدا را شاکریم که رسالت خبرنگاری را رعایت کردیم و لغزشی در این عرصه نداشتیم و کلیه رویدادها و برنامه های شهر را رایگان پوشش دادیم.

 

تمام این سطرها را نوشتم تا از شما عزیزان بخواهیم عملکرد ما را منصفانه نقد کنید و پایگاه خبری محمودآباد آنلاین را در سالی که گذشت چگونه ارزیابی می کنید ؟ دوست دارم تا از نظرات ارزشمندتان ما را بهره مند سازید و توقعات و انتظاراتتان از رسانه ای که تریبون و صدای شماست را اعلام کنید. لطفا ما را از نگاه پرمهرتان محروم نکید و آنچه می خواهد دل تنگت بگو

با تجدید احترام / محمد محتاطی

مدیر مسئول پایگاه خبری محمودآباد آنلاین

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین