افتتاح دو طرح هادی روستاهای بخش سرخ رود
افتتاح دو طرح هادی روستاهای بخش سرخ رود
محمودآباد آنلاین: مشایخی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد از افتتاح دو طرح هادی روستاهای گل محله و درویش آباد از بخش سرخ رود خبرداد.

محمد علی مشایخی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: طرح هادی روستای درویش آباد شامل اجرای جدول و کانیو و جابجایی شبکه برق و زیرسازی و خاک ریزی و زیرسازی و آسفالت راه دسترسی روستا به طول ۳۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۸ ملیارد ریال با مشارکت و همراهی دهیاری و شورای اسلامی روستا به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین طرح هادی روستای گل محله شامل اجرای جدول و کانیو و جابجایی شبکه برق و زیرسازی و خاک ریزی و زیرسازی و آسفالت راه دسترسی روستا به طول ۱۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵ ملیارد ریال با مشارکت و همراهی دهیاری و شورای اسلامی روستا به اجرا در آمد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: آئین افتتاح این دو پروژه در روز سه شنبه مورخ ۳۰ آذر ساعت ۹ صبح یا حضور مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه محترم بخش سرخ رود و فرماندار شهرستان محمودآباد و بخشدار سرخ رود و علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران افتتاح خواهد شد.

 

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین