سارق ویلاهای خالی از سکنه در محمودآباد دستگیر شد
سارق ویلاهای خالی از سکنه در محمودآباد دستگیر شد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق ویلاهای یکی از شهرک های ساحلی با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمود حسین زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ویلاهای خالی از سکنه درشهرک خانه دریا ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه فردی را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود به عنوان مظنون در این رابطه شناسایی کردند .
سرهنگ حسین زاده از دستگیری متهم پس از هماهنگی های قضائی خبر داد و گفت: این سارق حرفه ای در بازجویی به عمل آمده به ۸ فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه درشهرک خانه دریا اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان این که، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از کلیه اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خبر داد .
سرهنگ حسین زاده در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب و تجهیز منزل خود به حفاظ مناسب، با اعلام به موقع هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت نظم و امنیت در جامعه یاری دهند.

  • نویسنده : امین امینی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین