کرونا در سراشیبی سقوط
کرونا در سراشیبی سقوط
محمودآباد آنلاین: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران ثبت نشده است و ۱۹ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش محمودآباد آنلاین : در این مدت ۲۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند و هم اکنون ۴۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۱۳ بیمار مبتلا با شرایط حاد در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان قرار دارند.

موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل گزارش نشده است.

با رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد ریشه کنی کرونا در مازندران خواهیم بود.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۱۷ بیمار جدید کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بستری ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه گفت: ۴۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

دکتر فرهاد غلامی تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت ویژه بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه را ۱۲ نفر و شمار بیماران ترخیصی در شبانه روز گذشته را ۲۷ نفر اعلام کرد.

او افزود: موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران گزارش نشد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری ۲ بیمار جدید کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۵ بیمار در حال حاضر، در چهار مرکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند.

دکتر سیدعلی مظفرپور با بیان اینکه یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بابل بستری شد و در این مدت ترخیصی هم ۲ نفر بوده است.

او گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل گزارش نشده است.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما