افزایش ۶۰۰ کیسه آرد به سهمیه نانوایی ها در محمودآباد
افزایش ۶۰۰ کیسه آرد به سهمیه نانوایی ها در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرماندار شهرستان محمودآباد گفت : جلب رضایت شهروندان در تامین نان مناسب و با کیفیت در دستور کار قرار دارد و بازدید و سرکشی مستمر از واحدهای خبازی توسط اعضای کمیسیون آرد و نان و بازرسی فرمانداری صورت می گیرد.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با محمودآباد آنلاین در خصوص گلایه های شهروندان مبنی بر کمبود نان و کاهش ساعت کار برخی نانوایی ها گفت: نظارت مستمر بر عرضه نان با کیفیت و بهداشت نانوایی ها و ساعت کار واحدهای خبازی از سوی دستگاه های ذیربط صورت می گیرد ولی نکته ای که شهروندان باید مطلع شوند این است که یکی از دلایل افزایش یا کاهش سهمیه آرد نانوایی ها عملکرد آنان در تراکنش ها است.
رئیس کمیته آرد و نان شهرستان محمودآباد بیان داشت: طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان (مهیا)، مانع هرگونه انحراف در توزیع آرد و نان و فروش خارج از شبکه شده است و از این بابت اطمینان خاطر میدهیم کوتاهی از سوی کمیته آرد و نان شهرستان صورت نمی گیرند و مبنای تعیین سهمیه آرد نانوایی ها در رعایت زمان پخت نان و نوع استفاده متعارف از دستگاه کارتخوان و تراکنش ها است.
این مقام مسوول تصریح کرد: سهمیه آرد نانوایی ها بر اساس مدت و میزان تراکنش های نامتعارف کم می شود و درعین حال نانوایی های که عملکرد صحیحی طبق مقررات داشته باشند، از سهمیه تشویقی برخوردار می شوند.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به فصل کشاورزی و حضور مسافران از افزایش ۶۰۰ کیسه آرد سهمیه شهرستان خبر داد و افزود : بصورت روزانه واحدهای خبازی را رصد می کنیم و بزودی این مشکل حل خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین