کرونا فرصتی بود تا جامعه با اهمیت شغل پرستاران آشنا شوند
کرونا فرصتی بود تا جامعه با اهمیت شغل پرستاران آشنا شوند
محمودآباد آنلاین: طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد: ایام کرونا که ترس و دلهره عجیبی جامعه را فرا گرفته بود این پرستاران و کادر درمان بودند که در بطن مقابله با کرونا حضور داشته و ایثار و گذشت و امید را معنا کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد و به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س)  آیین تجلیل از پرستاران شهرستان محمودآباد به همت شبکه بهداشت و درمان و با حضور حجت السلام جباری امام جمعه و خسرو طالبی فرماندار و امین رنجکش بخشدار سرخ رود و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مدیران جامعه پرستاران در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات جامعه پرستاران و کادر درمان گفت: کار پرستاری یک شغل و کار معنوی است و این کار با رنگ و بوی الهی همراه است و حضرت محمد (ص) می فرمایند هر کسی که یک شب و یک روز از یک بیمار پرستاری و نگهداری کنند او را در قیامت با حضرت ابراهیم خلیل محشور خواهد کرد و از روی پل صراط به مانند نور درخشان گذر خواهد کرد.

نمانیده عالی دولت در شهرستان محمودآباد خدمت به مردم را مهم ترین و یکی از میراث ماندگار هر فرد در دنیا برشمرد و افزود: در آموزه های دینی هم آمده است که ازنگاه خدا و ائمه اطهار خدمت به مردم اجر و ثواب بسیار داشته و همواره مورد تاکید انبیاء می باشد.

وی در خاتمه گفت: نخوابیدن و ترس حفظ جان بیمار از مهم ترین مسئولیت پرستاران بشمار می رود که می توان گفت: تمام قشر پرستار ما در ایام بیماری شیوع ویروس کرونا کاری خدایی و به مصداق عینی جهاد داشتند و تا سالهای سال مردم قدردانی این قشر پر تلاش خواهد بود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین