انتخاب روابط عمومی ورزش و جوانان محمودآباد به عنوان برترین در مازندران
انتخاب روابط عمومی ورزش و جوانان محمودآباد به عنوان برترین در مازندران
محمودآباد آنلاین : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد در مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارات ورزش و جوانان و هیأت های ورزشی استان مازندران عنوان برترین را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد ؛ ظهر امروز دوشنبه اول خرداد اداره کل ورزش و جوانان استان در اقدامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از ۳روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و هیأت های ورزشی بعنوان روابط عمومی های برتر  ورزش مازندران تقدیر نمود.

این مراسم که با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد ، محمد اسماعیلی بعنوان روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد عنوان روابط عمومی برتر ادارات ورزش و جوانان مازندران را کسب کرد و از سوی عالیشان مورد تقدیر و تمجید قرار گرفت.

روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان بابلسر و‌ ساری و هیات های ورزشی تکواندو ،بدنسازی و پرورش اندام و تنیس روی میز نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است محمد اسماعیلی برای چهارمین سال متوالی عنوان روابط عمومی برتر مازندران را کسب نمود و وی دبیر سرویس بخش ورزشی پایگاه خبری محمودآباد آنلاین و هفته نامه راش ( رسانه اطلاع رسانی شمال ) می باشد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین