ثبت نام ۵۰ متقاضی تسهیلات کارآفرینی در روستاهای محمودآباد
ثبت نام ۵۰ متقاضی تسهیلات کارآفرینی در روستاهای محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فاضلی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان محمودآباد : تقویت اقتصاد روستاها و کاهش نرخ بیکاری تنها با توجه به ظرفیت های بالقوه روستاها امکان پذیر است و اجرای طرح هر روستا یک محصول یکی از مهم ترین رویکردهای اقتصادی دولت در راستای اشتغالزایی و ممانعت از مهاجرت در روستاها بشمار می رود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد جلسه اجرایی طرح هر روستا یک محصول پیش از ظهر امروز شنبه ۲۰ آذرماه به ریاست جمال فاضلی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور دهیار و عضو شورای اسلامی روستای بائوده سفلی و تعدادی از گلخانه داران در محل فرمانداری برگزار شد .

جمال فاضلی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در پایان این جلسه به خبرنگار ما گفت: مقرر گردید دهیاران روستاها نسبت به شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در بخش گل و گیاه  و باغداری و صنایع دستی اقدام نموده و متقاضیان به تسهیلات در سامانه ذیربط ثبت نام کنند.

فاضلی گفت: اعتبارات طرح هر روستا یک محصول صرفا از طریق صندوق کارآفرینی امید و در قالب تسهیلات شش درصدی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و تا به امروز بیش از ۵۰ متقاضی در بخش گل و گیاه و سایر بخش های کشاورزی در روستای بائوده سفلی درخواست تسهیلات نموده اند که پرونده آنها در حال رسیدگی و هدایت به صندوق جهت اخذ وام هست.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد