جبهه مقاومت منتظر فرمان ولی فقیه برای خاتمه حیات صهیونیستیان است
جبهه مقاومت منتظر فرمان ولی فقیه برای خاتمه حیات صهیونیستیان است
محمودآباد آنلاین / حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده خطیب جمعه شهر سرخ‌رود، طی سخنانی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکا و اسرائیل و مزدورانش در منطقه بدانند نه تنها ایران در آمادگی کامل به سر می برد، بلکه تمام جبهه مقاومت در منطقه در آمادگی کامل قرار دارند و گوششان به فرمان ولی فقیه و دستشان بر روی ماشه قرار دارد، تا به حیات ننگین شما در منطقه خاتمه دهند و این ذلت را از سر ملت های مسلمان بردارند.

به گزارش پایگاه خبری محمودآباد آنلاین، فراز سخنان امام جمعه سرخ‌رود در خطبه های نماز جمعه این هفته مورخ ۱۹ دی ماه ۱۳۹۹ به شرح ذیل می‌باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آنچه را که در این خطبه در راجع به تقوا به محضر عزیزان عرض خواهیم کرد و امیدوارم این مطالب در دل‌های همه ما اثر کند و همه با تقوا بشویم و شاکله زندگی ما بر این اساس چیده بشود و شاخصه ابعاد و اضلاع آن بر اساس خداباوری و خدامحوری شکل بگیرد و معماری زندگی ما و فنداسیون آن بر اساس تقوا چیده بشود تا صورت و سیرت ما رنگ و بوی تقوا بگیرد و از جمال و جلال انوار الهی بهره مند گردیم.

 

مرحوم حضرت علّامه مجلسی(ره) می‌فرماید:《تقوا یعنی حفظ شدید و نگهداری نفس از آنچه که باعث می‌شود انسان در آخرت ضرر کند یعنی گرفتار عذاب الهی بشود یعنی موجبات رفتن در آتش جهنّم را ترک کند و تقوا ٣ مرحله و مرتبه دارد؛

١. عقاید خود را تصحیح کند عقاید صحیح ایمانی را پیدا کند عقایدی که مورد تأیید خداوند و ائمه هدی علیهم السلام می‌باشد.

٢. ترک کردن هر عملی که ترک آن معصیت است مثل ترک نماز و ترک روزه و یا انجام ندادن عملی که انجام دادن آن گناه محسوب می‌شود مثل شراب نخوردن…

٣. انسان مواظب قلب خود باشد که از یاد خداوند غافل نشود》.

 

از امام صادق(ع) سوال کردند حقیقت تقوا چیست؟ امام فرمود: تقوا این است «أن لایَفقُدُکَ حَیثُ أمَرَکَ وَ أن لایَراکَ حَیثُ نَهاکَ»، آنجا که خدا به تو دستوری و امری کرده اطاعت کنی و نافرمانی نکنی و هر کجا که تو را نهی کرده باید اجتناب کنی و پرهیز نمایی.

امام صادق(ع) فرمود: تقوا در قلب به این است که همیشه به یاد خدا باشی و او را فراموش نکنی و تقوا در اعضاء و جوارح به این است که اطاعت کنی و معصیت نکنی و تقوا در زبان به این است که نعمت‌های خدا را شکر کنی مبادا کفران نعمت کنی.

 

معنای تقوا: تقوا در لغت از مادّه‌ی وقایه به معنای نگهداری یا خویشتن داری است، به تعبیر دیگر تقوا یک نیروی کنترل درونی است که انسان را در برابر طغیان شهوت‌ها حفظ می‌کند و در واقع نقش ترمز نیرومندی را دارد که ماشین وجود انسان را از افتادن در پرتگاه‌ها حفظ و از تندروی‌های بسیار خطرناک باز می‌دارد.

 

امیدوارم خداوند منان به ما توفیق بهره مندی از تقوای الهی عنایت فرماید تا سعادت در دنیا و آخرت نصیب همه مان گردد ان شاءالله

 

خبر درگذشت عالم وارسته، مجاهد نستوه، فیلسوف و حکیم بزرگ و عمار انقلاب و رهبر، حضرت آیت الله مصباح یزدی، باعث تاسف و تاثر گردید.

این علامه بزرگ که تمام عمر با برکت خویش را، از قبل و بعد از انقلاب، در راه اسلام و ولایت گذاشت و خدمات ایشان، همیشه ماندگار خواهد بود.

تعبیرات امام خامنه‌ای در مورد ایشان، به ویژه در پیام تسلیتی که عنوان فرمودند، نشان از عظمت این مرد الهی داشت.

مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان فقیه و مجاهد،متفکر برجسته، مدیری شایسته،زبان گویای حق، پارسا و پرهیزگار و سالک در طریق معرفت توحیدی نام بردند.

-آیت الله مصباح پشتوانه عقیدتی و فکری جبهه مقاومت در داخل و خارج از کشور بودند و این مطلب به خوبی در پیام ها و ابراز ارادت های گروه های مختلف مقاومت در سرتاسر منطقه از حزب‌الله لبنان و عراق و … مشخص است و همچنین عداوت و دشمنی استکبار و وابستگانش در داخل و خارج.

همانطور این مطلب از گفته های مامور سابق ciA، که گفته بود《آیت الله مصباح بزرگ ترین دشمن ماست》،به خوبی روشن است.

– ایشان بالواقع عمار انقلاب و رهبری لقب داشتند.

زمانی که گروه ها و اشخاص و افراد وابسته و متمایل به غرب، یک جریان سنگین تحریف، علیه اسلام و انقلاب و ولایت به راه انداختند، ایشان عمارگونه وارد میدان شدند و با علم و بصیرتی مثال زدنی، در مقابل همه این هجمه ها ایستادند و به روشن گری پرداختند.

زمانی که افراد معلوم الحال، اسلام و قرآن را دین قبیله‌ای و منافی آزادی می‌خواندند و قائل به این مطلب بودند که حتی امام‌ معصوم را می توان مورد استیضاح قرار داد و در مورد ولایت دارای مواضع ستیزه جویانه بودند، این علامه مصباح بود که در تریبون های مختلف، به بصیرت افزایی و آگاهی بخشی جامعه پرداخت و بسیاری از عقاید ضاله و تفکرات آن افراد معلوم الحال، که بعدها جزء سران فتنه شدند را باطل کرد و معلوم است کسی که سینه فراخ و مملو از علم و ایمان خود را در برابر گمراهی سپر می کند، چه مقدار مورد دشمنی قرار می‌گیرد.

بسیاری سعی کردند مجاهدت ها و آبروی ایشان را خدشه دار کنند.

در جراید و رسانه های وابسته به خود، انواع تعبیرات ناروا و غیرمنصفانه را به ایشان نسبت دادند، اما از روی ترس و زبانی، حتی جرات نکردند با ایشان رو در رو به مناظره بنشینند و از آنجایی که عزت و آبرو دست خداوند است، آن دشمنی ها هم باعث شد در نزد خدا و ولایت عزیزتر شوند و این از سنت های الهی است.

آیت الله مصباح از اول تا آخر پای انقلاب و رهبری ایستاد و بر خلاف بعضی که از قطار انقلاب پیاده شدند، تا اخر ماند؛ تا جایی که رهبر انقلاب در نمازی که بر ایشان اقامه کردند، سه بار از عبارت 《اللهم انا لانعلم منه الا خیرا》 استفاده کردند.

-همانطور که حاج قاسم یک مکتب بود و بعد از شهادتش، تفکر و شهادتش بیش از پیش در منطقه و دنیا منتشر شد،

سیره و علم و عمل علامه مصباح نیز به حول قوه الهی در شاگردان مکتب ایشان و علاقه مندان به منش ایشان، ساری و جاری خواهد بود.

ما هم وظیفه داریم از این عمار انقلاب الگو بگیریم و در تریبون های مختلف، از جمعه و جماعت گرفته تا حوزه و دانشگاه، همانند ایشان، با صبر و تواضع به بصیرت افزایی و روشنگری بپردازیم و این چراغ را همیشه روشن نگه داریم.

در پایان این بخش، فقدان این عالم نستوه را خدمت حضرت بقیت الله العظم و نائب ایشان و عموم جامعه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

 

در هفته ای که گذشت شاهد ادای احترام مردم قدرشناس ایران و همچنین تمام آزادگان جهان، به ایثار و خدمات حاج قاسم سلیمانی بودیم.

صحنه های زیبایی که با وجود محدویت ها خلق شد و نشان داد حاج قاسم بالواقع سردار دل ها بوده و هست.

آری حاج قاسم بر قلب ها حکومت می کرد و این خصیصه مردان الهی است.

حرارتی که شهادت حاج قاسم در دل آزادگان منطقه و دنیا ایجاد کرد، مطمئنا گریبانگیر آمریکا و همدستانش خواهد شد، همانطور که اکنون هم اینگونه است.

حماقتی که آمریکا در به شهادت رساندن سرداران مقاومت انجام داد، قطعا به اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم منحوس و اشغالگر و غاصب صهیونیستی منجر خواهد شد و مسئله انتقام سخت در زمان و مکان مناسب برای عاملان این جنایت بزرگ به فضل الهی رقم خواهد خورد.

اما خطر و هشداری که باید به آن اشاره کرد، خطر تحریف حاج قاسم است که بعضی جریانات به شدت دنبال آن هستند، مانند موافقت ایشان با برجام و یا انس و الفت با یکی از سران فتنه.

هر شخصی که در جبهه انقلاب حضور دارد باید خود را مسئول جلوگیری از این تحریفات بداند.

-از دیگر اتفاقات خوبی که در این هفته شاهد آن بودیم، آغاز فرایند غنی سازی ۲۰ درصد بود. اتفاقی که با برجام به نوعی متوقف شد، اما بدعهدی های آمریکا و اروپا و برکت خون شهید بزرگوار محسن فخری زاده و با تدبیر مجلس شورای اسلامی، دوباره از سر گرفته شد.

خسارتی که در این چندسال از توقف غنی سازی به کشور وارد شد، اکنون به خوبی احساس می‌شود.

جایی که می توانستیم با افزایش تولید برق از طریق فناوری هسته ای، مشکل کمبود انرژی در فصول سرد را به خوبی حل کنیم و دچار برخی قطعی های برق و افزایش آلودگی هوا به خاطر مصرف بیش از حد سوخت های فسیلی نشویم و چه کوته فکر بودند و هستند کسانی که می‌گفتند انرژی هسته‌ای به چه کار ما می‌آید!؟

امیدواریم این روند با قدرت پیش برود و حدالامکان این عقب ماندگی ایجاد شده، جبران شود.

هر چند رئیس جمهور ما هنوز منتظر توبه آمریکاست،

آمریکایی که حاج قاسم را به شهادت رساند، تحریم کرد، بدعهدی کردی، جنگ بر علیه ما به راه انداخت و… .

هر گاه شیطان توبه کرد و هدایت یافت، آمریکا که شیطان اکبر است، توبه خواهد کرد و هدایت می‌شود.

-و اما دیگر اتفاقی که قدرت و صلابت ایران را در عرصه های بین المللی نشان داد، توقیف کشتی نفتکش کره‌ای بود.

البته این کشتی به دلایل زیست محیطی توقیف شد اما پیام واضحی به دولت مردان کره و سایر دولت هایی که حقوق ملت ما را غصب کردند، داد.

کره‌ای ها بدانند، کشوری که قدرت رویارویی با آمریکا که پدرخوانده شما محسوب می شود را دارد، مطمئنا توانایی ادب کردن فرزند خوانده های او را هم دارد.

 

ما به دولت مردان کره توصیه می‌کنیم، ضمن رعایت کردن پروتکل های کشتی رانی، حماقت بلوکه کردن پول های ایران را تمام کنند و الا این اول کار است و باید منتظر عواقب دیگر این اقدام زشت خود باشند.

این اقدام نشان داد، برخی در این دنیا فقط حرف زور می‌فهمند ولاغیر.

قابل توجه کسانی که به محدود کردن توان نظامی و دفاعی توصیه می کردند، شورش، آشوب، حکومت نظامی، حمله به مجلس، کشته شدن چندنفر در درگیری‌ها، ادعا و اتهام تقلب، اردوکشی های خیابانی، نپذیرفتن نتیجه انتخابات، واگذار نکردن قدرت و…، همه این اتفاقات در کشوری در حال رقم خوردن است که دولت مردانش آن را مهد دموکراسی می‌نامیدند.

آمریکایی که خود را کدخدای جهان می‌نامد و برای دیگر کشورها نسخه حقوق بشر و دموکراسی می پیچد، چهره بدون روتوش و عریانش اینگونه است، همان دولت امپریالیستی که حیاتش در چپاول و جنگ و خون ریزی کشورهای دیگر خلاصه می‌شود و نقشه های شومی که برای دیگر کشورها، از جمله ایران ترسیم کرده بودند، با اراده خداوند در حال پیاده شدن در خود آمریکاست و ترامپ جانی و احمق، همان چهره بدون بزک آمریکاست و به فرموده امام خامنه‌ای این آمریکا مانند کشتی تایتانیک غرق خواهد شد.

تصور کنید یک درصد این اتفاقات در کشوری مثل ایران رخ می داد؛ امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی چگونه رفتار می کرد؟! حال در این درگیری ها چگونه رفتار می‌کند؟!

ننگ بر این امپراطوری دروغِ وابسته به زر و زور و تزویر.

ان شاءالله به برکت خون شهدا، از جمله حاج قاسم عزیز و مظلوممان جهان شاهد سقوط این فرعون زمان خواهد بود.

 

و اما مطلب آخر در بخش سیاسی، برگزاری رزمایش پهپادی ارتش بود.

در روزها و هفته های اخیر، تحرکاتی در منطقه انجام شده که نشان از تصمیم احتمالی آمریکا از یک کار احمقانه دیگر دارد.

برپایی این رزمایش، هشدار و اعلام آمادگی نیروهای مسلح ما برای هرگونه اقدام امریکائی‌هاست. به قول حاج قاسم مرد این میدان ما هستیم.

کوچک ترین اقدام، پاسخی پشیمان کننده را در پی خواهد داشت، چه برای آمریکائی‌ها و چه برای پادوها و گاوهای شیرده آنها در منطقه.

آمریکا و اسرائیل و مزدورانش در منطقه بدانند نه تنها ایران در آمادگی کامل به سر می برد، بلکه تمام جبهه مقاومت در منطقه در آمادگی کامل قرار دارند و گوششان به فرمان ولی و دستشان بر روی ماشه قرار دارد، تا به حیات ننگین شما در منطقه خاتمه دهند و این ذلت را از سر ملت های مسلمان بردارند.

 

موضوع چهارم در مورد مسائل و مباحث و موضوعات مرتبط به بخش گزارشی به سمع عزیزان عرض نمایم.

موضوع اول منطقه ای:

الحمدلله با درایت و عنایت دوستان عزیزمان در ستاد برگزاری اولین یادواره تلویزیونی شهدای بخش سرخ رود با محوریت سردار شهید کریمی و مراسم بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و دانشمند هسته ای فخر ایران زمین شهید فخری زاده برنامه ای بسیار وزین داشته که امیدوارم مرضی حق تعالی و امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای عزیز و شهدای عزیزمان قرار گرفته باشد تا شرمنده شان نبوده باشیم.

بنده از صمیم قلب از همه سروران گرانقدر که در این امر مهم و معنوی و الهی شرکت داشته اند کمال حق شناسی را دارم. به ویژه دادستان محترم مرکز استان که یادگار ماندگار سردار شهید کریمی می‌باشند و همچنین از جناب آقای دکتر اسلامی معاون محترم مالی و مدیریت انسانی سیمای کشور و جناب آقای دکتر ابراهیمی و دکتر وحیدی مدیرکل صدا و سیمای مازندران و معاون عزیز ایشان و فرماندار محترم جناب اقای مهندس طالبی و معاون محترم فرماندار جناب آقای مهندس داداش پور فرمانده هان محترم سپاه و نیروی انتظامی شهرستان و فرمانده هان محترم حوزه های مقاومت برادران و به ویژه خدمات ارزنده و هماهنگی های انجام شده از سوی حوزه مقاومت خواهران و همکاران محترم و مسئولین محترم هیئت رزمندگان بخش و فرمانده محترم پاسگاه انتظامی بخش و بخشدار محترم جناب آقای مهندس هاشمی و روسای محترم بنیاد شهید و سازمان تبلیغات اسلامی و اداره محترم ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد و ریاست محترم شورای بخش و اعضاءمحترم و رئیس محترم شورای اسلامی شهر و به ویژه جناب آقای مهندس کبود شهردار عزیز سرخ رود و روابط عمومی محترم شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاران ایشان که حقیقتا سعی و تلاش بسیار ستودنی ایی انجام داده اند و همچنین قرارگاه فرهنگی سید الایام نماز جمعه سرخ رود که هماهنگ کننده این جلسات مهم بوده اند صمیمانه تقدیر و تشکر خالصانه و خاضعانه از همه این عزیزان به ویژه پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدای عزیز داشته و دارم.

 

موضوع دوم منطقه ای:

الحمدلله شاهد کلنگ زنی خیابان گلشهر با درایت و عنایت و مساعدت و معاونت بر اساس وحدت و همدلی اعضاء محترم و معزز شورای اسلامی و شهردار محترم و با کفایت و لیاقت شهر سرخ رود جناب آقای مهندس کبود فیروزجایی که به حمد الله از روزی که حقیر وارد این شهر شدم مدیریت و خدمت بی منت و نوکری این مردم شریف و فهیم و نجیب را در این شخص و همکاران عزیز شورای اسلامی شهر و همکاران محترم شهرداری دیده ام که جای دارد از این عزیزان حق شناسی بشود.

بنده به جناب آقای مهندس کبود پیشنهاد کردم که گزارشی از خدمات و زحمات خود و دوستان را ارائه دهد که به محضر شما سروران ارائه می نمایم؛

 

اهم کارهای انجام شده سال ۱۳۹۹ در قالب پروژه های عمرانی+ خدماتی+ فضای سبز+ مشاوره‌ای و مطالعات

از ابتدای سال تا ۹ ماه تعداد ۶۱ پروژه تعریف شده

۱: تعداد ۳۵ کوچه و خیابان از نعمت آسفالت برخوردار گردیده اند

۲: تعداد ۶ پروژه در حوزه مطالعات و طراحی و برآورد مشاوره‌ای

۳: و مابقی پروژه در حوزه اجرای جوی و جدول و جمع آوری آبهای سطحی به علاوه پیاده روسازی جمع ریالی پروژه های اجرا شده به مبلغ ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و

به مبلغ ۲۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال پروژه در دست احداث و اجرا می باشد

و همچنین ۲۱۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در دست مطالعه و برنامه‌ریزی و آماده‌سازی برای مناقصه و اجرا می باشد

– آزادسازی و تعریض خیابان ۳۰ متری گلشهر

به تعداد ۵ قطعه به متراژ ۳۰۰۰ متر مربع

– ارتباط خیابان اصلی شهر خیابان امام رضا به ساحل به طول ۷۰۰ متر با عرض ۴۰ متر برای آزادسازی و تعویض و تملک به مبلغ ۷۷/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه گردید

– نوسازی ناوگان حمل و نقل وسیله نقلیه شهرداری

– ایجاد و احداث فضای سبز جدید در شهر

– ساماندهی و زیباسازی و کمربندی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی(ره) – نورپردازی بلوار بهار، امام رضا، ساحل و خط دریا

امیدوارم به حول و قوه الهی به زودی زود شاهد بهره برداری این خدمات و زحمات بوده و همه این موارد صرفا برای رضای حق تعالی و مردم شریف و نجیب و عزیز که عیال الله هستند بوده باشد تا ان شاء الله در کار و زندگی کاری خود موفق پیروز بوده باشند.

هر چند وظائف بزرگی بر عهده شهردار عزیز و شهرداری می باشد از جمله شهربانی و شهرآرائی و ایجاد المان های شهری بر اساس نمودارهای اسلامی و دپارتمان های شهری اسلامی و ایجاد و آماده سازی فضاهای شاد شهری بر اساس آموزه های دینی اسلامی مذهبی و ایجاد فضاهای سبز و پارک ها و تفرجگاه ها و مجتمع های تفریحی توریستی برای فرزندان دلبند و مردم انقلابی و با بصیرت این شهر و دیار و مهمانان گرانقدر و عزیز.

البته برای این مراسم در محضر مهمانان گرانقدر و مدیران عزیز شهرستان محمودآباد به ویژه امام عزیز شهرستان حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی عزیز و ارزشمند و نماینده محبوب و محجوب مان جناب آقای مهندس فرزانه و فرماندار ارزشی و انقلابی شهرستان مان که هم خود از فرزندان جبهه و جنگ می باشند و هم بیت شریف شهید هستند جناب آقای مهندس طالبی عزیز و معاون محترم و عزیز ایشان جناب اقای مهندس داداش پور که از فرزندان این بخش می باشند و فرماندهی محترم سپاه ناحیه شهرستان جناب سرهنگ پاسدار ابراهیم نژاد و جناب سرگرد سلیمانی فرمانده محترم حوزه مقاومت حضرت موسی (ع) و فرماندهی معزز نیروی انتظامی شهرستان جناب سرهنگ پاسدار حسین زاده و هم چنین جناب سروان قوامی فرمانده محترم انتظامی بخش سرخ رود و هم چنین اعضاء محترم شورای اسلامی بخش به ویژه ریاست محترم شورای اسلامی بخش جناب حاج آقای خانزاده پدر شهید سعید عزیز مدافع حرم بوده ایم که از همه این سروران و عزیزان کمال امتنان و حق شناسی را دارم.

 

موضوع سوم ؛

سومین موضوعی که در روز گذشته در ضمن بازدید بدان پرداخته شد با حضور مسئولین و معتمدین و متنفذین بازدید از سد لاستیکی شهرمان بوده که انشاء الله با مساعدت ویژه و پیگیری همیشگی جناب اقای فرزانه و فرماندار عزیزمان به زودی شاهد بهره برداری ان بوده باشیم بوده است که قطعا می تواند به یک منطقه تفریحی و توریستی خوب کشوری و کمک بزرگی برای کشاورز و کشاورزی باشد . لذا از همه عزیزان درخواست دارم مساعدت ویژه و لازم برای پرداخت بودجه را بعمل اورند.

 

موضوع چهارم : بازدید از تالاب قوی سرخ رود که به لطف ایزد منان میزبان این مواهب الهی و نعمت بزرگ خداوند متعال در این شهر و منطقه می باشیم که با مساعدت ویژه مسئولان محترم محیط زیست و شهری و بخشی بستر خوبی برای محل تفرج هموطنان عزیز با حفظ شئونات اسلامی در این محل می باشیم که خود می تواند موجب درآمد زائی برای این شهر و بخش و شهرستان گردد .

پیرو گزارشی که ریاست محترم محیط زیست می دادند تعداد زیادی پرندگان به این منطقه کوچ کرده که با مساعدت صاحبان زمین این منطقه زندگی خود را در این فصل در اینجا انجام می دهند تا با فرارسیدن زمان موعد کوچ کرده و به دیار خود بر می گردند.

سروران عزیز یک امر مهم در این مورد خاص که موجب خداشناسی می شود هوش و زکاوت پرندگان و هدایت شان با این تالاب هر ساله می باشد.

 

موضوع پنجم : درخواست های هفتگی

به لطف خدا در ادامه روند ساخت منزل نهاد امامت جمعه خیرین بزرگوار پیشقدم شده و در حال ساخت این مکان مقدس می باشیم تا به حول و قوه الهی سربازان امام زمان عج و سروران عزیزی که با عنایت امام خامنه ای عزیز بعنوان امام جمعه این بخش انتخاب می گردد در این مکان سکونت تا هدایت و راهنمایی این مردم فهیم و بصیر را بر عهده بگیرند لذا مکان مکان مقدسی خواهد شد بعلت آمد و شد نخبگان و اولیای الهی می شود انشاء الله. در همین جا از خیرین محترم و معزز و مکرم درخواست دارم چه از طریق ثلث اموال یا انفاق و هدیه ما را در این امر مهم الهی مساعدت ویژه بفرمائید تا به زودی شاهد افتتاح این ساختمان بوده باشیم ان شاء الله.

مورد دوم بحمدلله تعدادی از نخبگان شهر و بخش جمع بزرگی تدارک دیده شده و به حول و قوه الهی با استقبال گرم مردم هم روبرو گردیده که هم در امر ازدواج و تهیه جهیزیه و هم بسته های معیشتی و زندگی مبادرت لازم دارند که بنده از همه این سروران خیر اندیش کمال امتنان و حق شناسی را دارم ولی باز نیاز داریم به حمایت شما عزیزان و بزرگان تا شرمنده مردم شریف نیازمند نشویم. حال عزیزان می توان با حضور یا تماس با جناب سرهنگ پاسدار حاج صادق پهلوان عزیز و دوست داشتنی و این رفیق شفیق دیرینه بنده و همراهان و همکاران ارزشمندشان که در کمیته های متعدد در این امر مهم الهی توفیق خدمت داشته باشند.

 

درخواست دیگر و همیشگی بنده در مورد آب و جاده های مواصلاتی شهر و بخش مان است که در جلسه دیروز و هفته های گذشته حقیر بدان پرداخته ام و عرض کرده ام آرزوی بنده حل و فصل این مشکلات موجود هست.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین