برگزاری جشن روز مازندران در فضای مجازی
برگزاری جشن روز مازندران در فضای مجازی
محمودآباد آنلاین: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد از برگزاری جشن روز مازندران در فضای مجازی خبر داد

صادق خوشخو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در جلسه صبح روز سه شنبه ستاد روز مازندران و ۱۳ آبان که در فرمانداری محمودآباد و با ریاست محمدی معاون فرماندار شهرستان برگزار گردید، در تشریح فعالیت های این اداره در روز مازندران عنوان کرد :

با توجه به فرارسیدن ۱۴ آبان روز مازندران و روز فرهنگ عمومی و همزمانی آن با میلاد پیامبر مهربانی ها حضرت رسول اکرم (ص) و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز و نظر به شرایط خاص کرونایی در جامعه، برنامه های امسال این اداره با محوریت اجرا در فضای مجازی برگزار می گردد.

جشن آنلاین روز مازندران با اجرای موسیقی محلی توسط استاد منصور اسحاقی و شعر خوانی شاعران بومی شهرستان و اجرای نقالی در فضای مجازی و در یکی از صفحات اینستاگرامی شهرستان به صورت زنده برگزار خواهد شد.

خوشخو همچنین از برگزاری جشنواره مجازی عکس سفره های مازنی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و پخت غذاهای مازندرانی خبر داد.

وی در ادامه، معرفی و تجلیل چهره های شاخص فرهنگی و هنری شهرستان توسط این اداره را به مناسبت روز فرهنگ عمومی در دستور کار برنامه های خود بر شمرد که به صورت حضوری و در منازل آن عزیزان برگزار خواهد شد.

در پایان این جلسه و به دستور معاونت محترم فرمانداری قرار شد در اسرع وقت به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه ای بین شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره میراث فرهنگی و گردشگری برگزار و جزییات برنامه مصوب گردد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد