حقوق ناجیان غریق پرداخت می‌شود
حقوق ناجیان غریق پرداخت می‌شود
محمودآباد آنلاین / مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران از پرداخت حقوق ناجیان غریق خبر داد.

رجبی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران گفت: حقوق خرداد ماه همه ناجیان غریق و حقوق تیرماه ناجیان ۱۰ شهرستان ساحلی استان بزودی پرداخت می‌شود.

او افزود:حقوق تیرماه ناجیان غریق برای ۵ شهرستان باقی مانده نیز تا چند هفته دیگر با اختصاص اعتبار واریز خواهد شد.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران گفت: برای حقوق مرداد ماه ناجیان غریق هم از تهران درخواست اعتبار شده است که به محض تخصیص ، پرداخت می شود.

او با عذرخواهی از ناجیان غریق بابت تاخیر در پرداخت حقوق گفت:مطالبات سال گذشته ناجیان غریق پرداخت شد و چون سال گذشته کمبود اعتبار داشتیم بخشی از این مطالبات از اعتبارات امسال پرداخت شده است.

کریمیان رئیس هیات نجات غریق مازندران دیروز گفته بود : هزار و ۲۰۰ ناجی غریق امسال در سواحل استان مستقر هستند که از اول خرداد تاکنون حقوق دریافت نکرده اند.

او افزود: با توجه به آزادسازی سواحل امسال سال سختی برای ناجیان غریق است اما مگر می شود فردی سه ماه در شرایط سخت کار کند اما هیچ حقوقی دریافت نکند؟

طرح سالم‌سازی دریا از اول خرداد امسال در ۹۶ نقطه از نوار ساحلی استان آغاز به کار کرد و بر اساس گزارش هیات نجات غریق مازندران، ناجیان غریق مستقر در سواحل استان از ابتدای خرداد تاکنون ۷۳۵نفر را از خطر غرق شدن در دریای خزر نجات دادند که از این تعداد ۵۵۵ نفر آقا و مابقی بانوان بودند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان ساری