قلع و قمع سه بنای ۴۵ میلیاردی غیرمجاز در محمودآباد
قلع و قمع سه بنای ۴۵ میلیاردی غیرمجاز در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع سه بنای غیرمجاز به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

محمد هادی‌زاده در گفتگو با خبرنگاران از قلع و قمع سه بنای غیرمجاز به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: سه بنای غیرمجاز که در اراضی کشاورزی روستای تشبندان از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد احداث شده بود، قلع و قمع شد.

هادی‌زاده در این خصوص با اشاره به اینکه در این قلع و قمع ۳۱۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی شامل دو مورد دیوارکشی و تفکیک و همچنین سه مورد بنای غیرمجاز بود، اظهار داشت: مجموع ارزش ریالی این ویلاها به مبلغ تقریبی ۴۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی گفت: برای حفظ امنیت غذایی و جلوگیری از کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مصوب سال ۱۳۸۵، این ویلای غیرمجاز که در اراضی کشاورزی روستای تشبندان از حوزه تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی کلوده بود، قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از همه مردم خواست برای هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با کارشناسان امور اراضی مشورت و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

هادی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: اجرای دستور تبصره ۲ ماده ۱۰ با حضور نماینده داستان، نیروی انتظامی و کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اجرا شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان