جان باختن ۴۰ نفر در محمودآباد بخاطر حوادث رانندگی
جان باختن ۴۰ نفر در محمودآباد بخاطر حوادث رانندگی
محمودآباد آنلاین : ذبیح پور رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد گفت: از ابتدای سالجاری 180 سانحه رانندگی در محمودآباد اتفاق افتاد که در این حوادث متاسفانه 40 نفر جان خود را از دست دادند.

حسن ذبیح پور رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: ار ابتدای سالجاری ۵۷۰ مورد حریق در شهر محمودآباد از نوع حریق واقعی و حریق ضریب شهری (کارشناسی حریق ) اتفاق افتاده که بلافاصله با اعزام آتش نشان خدمات ممکن ارائه شد.

وی همچنین با اشاره به عدم بهره مندی روستاهای بخش مرکزی و بعضاً سرخ رود ۴۳۰ مورد حریق به سامانه ۱۲۵ گزارش شده است که از این تعداد ۲۰۰ مورد اعزام عوامل آتش نشانی بوده و در مابقی حوادث حریق با کمک های مردمی خاموش شد.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد یکی از مهم ترین اقدامات و دستاوردهای این واحد در سالجاری را خرید خودروی ریچ ( پیشتاز) و تجهیز آن با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : در راستای تجهیز خدمات ایمنی آتش نشانی محمودآباد دستگاه سه پایه نجات و تشک امداد و نجات برای امداد رسانی در حوادث سقوط از ارتفاع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال خریداری شد.

حسن ذبیح پور همچنین از امداد رسانی به ۶۰ مورد حوادث ریزش ساختمان و سقوط از آسانسور و افتادن در چاه و استخر خبر داد و افزود: از ابتدای سالجاری ۶۲۰ مورد استقرار و احتیاط حریق را سطح شهرستان محمودآباد داشتیم.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین