حمایت از خانواده های دارای فرزند معلول وظیفه دولت است
حمایت از خانواده های دارای فرزند معلول وظیفه دولت است
محمودآباد آنلاین : روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد: باید نهادهای حمایتی از خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند حمایت کنند و خانواده هایی که چند فرزند معلول دارند باید در اولویت قرار بگیرند.

محمودآباد آنلاین: صبح امروز و به مناسبت روز معلول روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد به اتفاق علیرضا اسماعیل نیا بخشدار مرکزی، سارا غلامپور رئیس اداره بهزیستی و خدیجه محمدزاده مشاور فرماندار در امور بانوان و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در منزل خانواده ۳ معلولی در روستای ترسیاب از  بخش مرکزی با آنها دیدار و پیگیر مشکلاتشان شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، روح الله علیزاده در این دیدار بر تلاش و کمک به منظور افزایش رفاه افراد دارای معلولیت تاکید کرد و اظهار داشت: باید از خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند حمایت شود و به همین نسبت از خانواده هایی که چند فرزند معلول دارند حمایت‌های ویژه‌تری صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: وظیفه حاکمیت، دولت و مسئولان است تا به این‌ خانواده‌ها کمک کند تا دردی بیشتر از نگهداری فرزند معلول خود نداشته باشند و گرفتار تامین معیشت و هزینه دارو و درمان نشوند.

گفتنی است در ادامه این دیدار هدایایی به رسم یادبود به این خانواده اهدا شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد