بازگشت ۶۵۵۰مترمربع زمین کشاورزی محمودآباد به چرخه تولید
بازگشت ۶۵۵۰مترمربع زمین کشاورزی محمودآباد به چرخه تولید
محمودآبادآنلاین:مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: ۶ هزار و ۵۵۰ متر مربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان قلع و قمع و بر اساس پیگیری‌ها به چرخه تولید بازگشت.

محمد هادی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها و برابر دستور دادستانی، با حضور نیروی انتظامی و اکیپ گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، در زمین‌های کشاورزی روستاهای ملاکلا و علمده غربی از توابع بخش سرخ رود این شهرستان حکم قلع و قمع اجرا شد.

وی افزود: با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ تعداد ۱۷ مورد تفکیک و دیوارکشی، ۶ هزار و  ۵۵۰ متر مربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان قلع و قمع گردید و بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با دستور مرجع قضائی در این شهرستان، تغییر کاربری و بنای غیرمجاز قلع و قمع و اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد تاکید کرد: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی با کسانی که امنیت غذایی مردم را تهدید کنند، هیچ تعارفی نداشته و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

هادی‌زاده در پایان گفت: توسعه و تقویت کشاورزی می‌تواند به عنوان فعالیت‌های اقتصادی نقش موثری در ارتقاء درآمد و تحقق اهداف توسعه کشاورزی پایدار داشته باشد، از مالکین اراضی زراعی و باغی خواست از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی خود اجتناب و برای مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

  • نویسنده : مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران