مهلت ۱۰ روزه استاندار برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها
مهلت ۱۰ روزه استاندار برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها
محمودآباد آنلاین : استاندار مازندران در حاشیه کارگروه آرد و نان در استان گفت: به طور طبیعی هر سال در فصل تابستان به دلیل افزایش مسافرت‌ها به استان صف‌های نانوایی ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه هوشمند سازی آرد و نان نیز امکان دارد نواقصی داشته باشد، افزود: بخشی از این نواقص در شورای آرد و نان استان احصا و دستورالعمل‌ها مرور شدند.

استاندار مازندران ادامه داد: در شورای آرد و نان استان مقرر شد تا ۱۰ روز آینده کمیته فنی اقدامات خود را برای کاهش صف‌ها در نانوایی‌ها بررسیو اعلام کنند.

حسینی پور گفت:آنچه مهم است این است که بتوانیم نان با کیفیت بالا و با حداقل زمان ممکن در اختیار مردم قرار بگیرد و مسئولان نیز بر اساس این سیاست باید خود را هماهنگ کنند.

او افزود: به هیچ وجه قابل قبول نیست که در تولید یا توزیع نان ناملایماتی وجود داشته باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه با اجرای طرح هوشمند سازی از برخی فساد‌ها در توزیع آرد و نان جلوگیری شده است، ادامه داد: اجرای این طرح برای دولت صرفه جویی قابل توجهی داشت اما در کنار آن برخی اشکالات رفتاری نیز بوجود آمد.

حسینی پور گفت: برخی نانوایان با سیستم هوشمند سازی آشنا نبودند و شاید در موضوع آموزش کمتر کار شد به همین دلیل اشکالاتی بوجود آمد که نظارت حداکثری در فرایند تولید و توزیع نان باید داشته باشیم .

او با بیان اینکه تولید گندم دو سال اخیر در مازندران ۷۰ درصد افزایش داشت، افزود: با توجه به کیفیت مناسب گندم تولیدی استان کمیته‌ای برای افزایش تولید گندم هم در استان با با حضور دستگاه‌های مربوطه و محوریت جهاد کشاورزی تشکیل شده است.

استاندار مازندران گفت: مقرر شده است تولید گندم در استان با استفاده از مباحث دانش بنیان افزایش داشته باشد که این امر سبب رونق در تولید، افزایش درآمد کشاورزان و افزایش بهره وری می‌شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان