برگزاری کنسرت درچهارچوب قانون هیچ منعی ندارد
برگزاری کنسرت درچهارچوب قانون هیچ منعی ندارد
محمودآباد آنلاین: امام جمعه شهرستان محمودآباد با بیان اینکه مردم به نشاط اجتماعی نیاز دارند گفت: برگزاری کنسرت در چهارچوب قوانین و مقررات کشور، هیچ منعی ندارد.

به گزارش محمودآباد آنلاین حجت الاسلام سید احمد جباری روز شنبه در نشست با هنرمندان و اصحاب رسانه شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از این قشر افزود:سرمایه های معنوی، فرهنگی و علمی توسط هنرمندان و اصحاب رسانه حفظ شده است.

وی افزود: مسئولان نباید نسبت به خبرنگاران قدر نشناسی کنند بلکه باید این قشر را مورد حمایت خود قرار دهند.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه  امام جمعه به همه اقشار مردم تعلق دارد ادامه داد:باوجود سلایق و اعتقادات مختلف همه افراد جامعه قابل احترام هستند و ما هیچگونه خط کشی بین افراد انجام نخواهیم داد.

حجت الاسلام جباری ادامه داد: اندیشه و‌اعتقاد سیاسی و‌اجتماعی هرکسی متعلق به خودش است و‌تا وقتی که حریم ها حفظ شود و اعتقاد به ولایت و ارمان های شهدا زیر سوال نرود با همه گروه های سیاسی فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین در خصوص برگزاری کنسرت در شهر محمودآباد نیز  گفت:برگزاری کنسرت در چهارچوب قانون و مقررات کشور هیچ منعی ندارد و تنها لازم است قانونمند و در حریم قانون و با نظارت کامل  برگزار شود.

حجت الاسلام جباری افزود: من به شخصه یکی از منقدلن عدم برگزاری کنسرت هستم زیرا مردم به نشاط و شادی نیاز دارند و این شادی و نشاط می تواند در راستای قوانین کشور باشد و محدودیتی برای ان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: برای برگزاری کنسرت باید حرمت ایامی همچون محرم ، صفر ، فاطمیه و ایام‌شهادت حفظ شود.

 

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین