رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه گامی در مسیر سبز انسانیت
رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه گامی در مسیر سبز انسانیت
محمودآباد آنلاین / مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از اهدای ۲۱ بسته مواد غذایی به نیازمندان در رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در پی توصیه مقام معظم رهبری به فعالیت در زمینه کمک رسانی به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا در حالی آغاز شد که این رزمایش می تواند گامی در مسیر سبز انسانیت باشد.

 

هادی زاده گفت: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با همت کارکنان این مدیریت و ادارات وابسته، رزمایش همدلی و کمک مومنانه را در ماه مبارک رمضان با بسته بندی و توزیع ۲۱ بسته مواد غذایی آغاز کرد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: این بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، سویا، رب گوجه، قند، شکر، برنج، مایع ظرفشویی و حبوبات مانند لوبیا سفید، چیتی و نخود است.

 

هادی زاده کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی شهروندان، بخشی از اثرهای مخرب ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه با امدادرسانی معیشتی، کمک به نیازمندان و محرومان را از جمله اهداف اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه و همدلانه برای خواند که با حفظ کرامت خانوارهای نیازمند انجام می‌گیرد.

 

در ادامه حجت الاسلام محمدابراهیم حیدری ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: بی شک نیاز اقتصادی، تنها بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های کم بضاعت است اما تامین آن می‌تواند گامی در راستای توجه به سایر نیازهای این افراد، مثل نیازمندی‌های فکری و فرهنگی باشد.

 

حیدری افزود: در هر حال، شرکتی هرچند ناچیز در این پویش مردمی و برداشتن باری هرچند ناچیز از دوش خانوار نیازمند، می‌تواند سبب حال خوب خودمان هم باشد چرا که ما انسان‌ها همگی اعضای یک پیکیریم.

 

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد