هورسان یک رامسر فاتح والیبال ساحلی تور خزر شد
هورسان یک رامسر فاتح والیبال ساحلی تور خزر شد
محمودآباد آنلاین: مسابقات والیبال ساحلی تور خزر که در محمودآباد طی سه روز برگزار شد با انجام ۴۲ بازی تیم قدرتمند هورسان یک رامسر با غلبه بر تیم میزبان قهرمان این دوره از بازی‌ها شد.

مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد خزر که با شرکت ۲۰ تیم از روز ۱۹ خرداد ماه در مجموعه ورزشی شهید رجایی آغاز شده بود پس از رقابت تنگاتنگ تیم‌های شرکت کننده تیم هورسان یک رامسر با غلبه بر تیم هیأت والیبال محمودآباد با نتیجه ۲ ـ ۱ توانست فاتح این دوره از بازی‌ها شود.

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی که صبح امروز برگزار شده بود تیم هیأت والیبال محمودآباد با برتری بر تیم هورسان دو رامسر به دیدار پایانی راه یابد و در دیگر دیدار این مرحله تیم هورسان یک رامسر با غلبه بر شهرداری کیاشهر گیلان به فینال راه یافت.

دیدار رده‌بندی این بازی‌ها عصر امروز بین دو تیم شهرداری کیاشهر و هورسان دو با قضاوت داوران سید شهاب موسوی و منصور چرخی برگزار که در نهایت تیم شهرداری کیاشهر با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود گذشت و به مقام سوم این دوره از بازی‌ها رسید.

دیدار فینال که با حضور انبوه علاقه‌مندان به والیبال و مسؤولان شهرستانی و استانی با قضاوت داور اول حمیدرضا طوسی از آمل و داور دوم پویان اکبری از چالوس در میان تشویق تماشاچیان بین دو تیم هیأت والیبال محمودآباد و هورسان یک رامسر برگزار شده است.

در ست اول بازی تیم هورسان با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ توانست از سد میزبان بازی‌ها بگذرد و به برتری برسد ولی در ست دوم این تیم میزبان بود که میان تشویق تماشاگران خود توانست با یک بازی برابر و پایاپای با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از سد تیم قدرتمند هورسان یک بگذرد تا نتیجه نهایی به ست سرنوشت بکشد.

در ست سوم هم دو تیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشته که در نهایت تیم هورسان رامسر یک با بازی عبدالحامد میرزا علی و علیرضا آقاجانی با مربیگری آرش رامسری با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ از سد هیأت والیبال محمودآباد با بازی رحمان رئوفی و کامبیز کلته با مربیگری جعفر زروک بگذرد و فاتح کاپ قهرمانی و جایزه نقدی این دوره از بازی‌ها شود.

اسامی تیم‌های پایانی این بازی‌ها:

۱-تیم هورسان یک رامسر قهرمان،جایزه تیم قهرمان ۱۳ میلیون تومان

۲- تیم هیات والیبال محمودآباد دوم ۹ میلیون تومان

۳- تیم شهرداری کیاشهر سوم ۵ میلیون تومان

۴- تیم هورسان ۲ چهارم ۲ میلیون تومان

تیم پنجم هم یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت شده است.

جام قهرمانی و جوائز تیم‌ها توسط فرماندار شهرستان محمودآباد و سایر مسؤولان شهرستانی و استانی حاضر در این مجموعه اهدا شده است.

این بازی‌ها به همت هیأت والیبال شهرستان محمودآباد و با همکاری کمیته والیبال ساحلی هیأت والیبال مازندران برگزار شده است.

  • نویسنده : مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : فارس