برگزاری مانورگشت مشترک مبارزه با صید غیر مجاز در محمودآباد
برگزاری مانورگشت مشترک مبارزه با صید غیر مجاز در محمودآباد
محمودآباد آنلاین / بهروز عمرانی رئیس اداره شیلات محمودآباد و نوراز برگزاری مانور گشت مشترک ساحلی و دریایی مبارزه با صید غیر مجاز دراین شهرستان خبر داد.

بهروز عمرانی گفت: این مانور با حضور داداش پور معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان محمودآباد، سرهنگ ملکی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی استان مازندران ،اسماعیل نیا بخشدارمرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده مرزبانی و مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد  به همراه فرمانده پایگاه حفاظت از منابع ایزدشهر  و یگان های عملیاتی دریابانی، نیروی انتظامی و یگان حفاظت از منابع  از صبح امروز در ساحل جایگاه تعاونی صیادی پره حضرت محمد رسول الله خشت سر برگزارگردید.

عمرانی در این مراسم ضمن تشریح فعالیت ها و پتانسیل های صیادی شهرستان ، اهمیت برگزاری چنین مراسمی را مهم دانست و عنوان کرد: درراستای انجام وظایف محوله شیلات شهرستان، با همکاری و تعامل سایر بخش ها و نهادهای دولتی با صید و صیاد غیر مجاز برخورد می کنیم و دریا را برای صیادان تعاونی های صیادی پره ایمن می سازیم.

سرهنگ ملکی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی استان مازندران ضمن تقدیر و تشکر از شیلات شهرستان درجهت هماهنگی بین ارگانها و یگان های دریایی و انتظامی دربرگزاری این مانور مشترک، افزود: این طرح به منظور حفظ منابع آبزیان دریا و با هدف مقابله با صید غیر مجاز درطول ۳۳ کیلومتری نوار ساحلی شهرستان (ازساحل خشت سر تا ساحل سرخرود) برگزار می شود و دراین راستا با تمام توان عملیاتی جهت مقابله با صیادان غیر مجاز تلاش می نماییم.

داداشپور معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان محمودآباد در پایان تصریح کرد: دربرخورد با صید غیر مجاز و ایمن سازی دریا درجهت تأمین پروتئین مورد نیاز جامعه از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد و همواره یار و یاور شیلات و نیروی های یگان حفاظت از منابع آبزیان هستیم.

  • نویسنده : مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین