دستگیری سارق منازل و ساختمان های نیمه کاره در محمودآباد
دستگیری سارق منازل و ساختمان های نیمه کاره در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق متواری منازل مسکونی و ساختمان های نیمه کاره در محمودآباد خبر داد.

سرهنگ محمود حسین‌زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: پیرو شکایاتی مبنی بر چندین مورد سرقت از منازل مسکونی مردم و ساختمان‌های نیمه کاره توسط سارقی که سرقت های متعددی را در سطح شهر انجام داده و شهروندان را بسیار اذیت کرده بود، موضوع را در دستور کار قرار دادیم و مدت ها بود که به دنبال این سارق بودیم و در رصد اطلاعاتی ما قرار داشت.

وی افزود: امروز توانستیم رد این سارق را در شهر بزنیم که خودش را به طبقه هفتم، بالاترین طبقه یک ساختمان رسانده بود و در داخل شیروانی واقع در آن طبقه خود را مخفی کرده بود.

حسین‌زاده با بیان اینکه باتوجه به این احتمال که شاید متهم خود را از بالای ساختمان به پایین پرت کند از عوامل محترم آتش نشانی هم کمک خواستیم، تصریح کرد: خوشبختانه ماموران ما موفق شدند وی را دستگیری کنند و این سارق تحویل مرجع قضایی خواهد شد.

رئیس پلیس محمودآباد تاکید کرد: شهروندان محترم هرگونه اخبار و اطلاعاتی که از تردد سارقین دارند را حتماً به ما اطلاع رسانی کنند تا ما بتوانیم در اسرع وقت نسبت به آن اقدام نماییم.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین