برگزاری جشن هفت سین در شهر محمودآباد
برگزاری جشن هفت سین در شهر محمودآباد
محمودآباد آنلاین : در آستانه سال نو ، جشن هفت‌سین نوروز به ‌همت موسسه و مهد پروین و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری غدیر با حضور نونهالان و خانواده‌هایشان برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ ، نونهالان موسسه و مهد پروین با برگزاری جشن هفت‌سین به پیشواز نوروز رفتند

این مراسم با حضور علیزاده مدیر آموزش و پرورش، محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  ، و سایر مسئولان شهرستانی در بخش‌های مختلف از جمله شعرخوانی، اجرای سرود توسط نونهالان و سایر برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شد.

علیزاده مدیر آموزش و پرورش محمودآباد طی سخنانی در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از مدیریت موسسه پروین اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سالی پر از موفقیت برای نونهالان این موسسه در سرخ‌رود باشد.

وی تصریح کرد: فراهم سازی زیرساخت  های آموزشی و فرهنگی و هنری برای ما در آموزش مهم است بنابراین در پیش‌دبستانی و مهدهای کودک اولویت ما گذراندن دوره نوآموزی موفق است.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در پایان گفت: ارتباط والدین و مربیان در مقطع مهد و پیش‌دبستانی قطعا منتج به نتایج عالی در دوره دبستان خواهد بود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد