مسائل پسماند استان باید به صورت جهادی و شبانه روزی پیگیری شود
مسائل پسماند استان باید به صورت جهادی و شبانه روزی پیگیری شود
محمودآباد آنلاین : استاندار مازندران، با بیان اینکه مدیریت بهداشتی زباله باید در اولویت کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه باشد، گفت: مسائل پسماند استان باید به صورت جهادی و شبانه روزی پیگیری شود. ‎

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری برنا مازندران ، سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه کارگروه مدیریت پسماند مازندران، با بیان اینکه مدیریت بهداشتی زباله باید در اولویت کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه باشد، افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با جدیت و تلاش بیشتری به اجرای طرح های پسماند بپردازند و فرآیند موضوعات مرتبط با پسماند در استان باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند در قالب پهنه‌بندی که در سطح استان صورت گرفته باید اولویت کاری دستگاه های اجرایی ذیربط باشد، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید به صورت عملیاتی و در یک اقدام جهادی، موضوعات مرتبط با بحث پسماند استان را پیگیری کنند و اولویت اصلی این کار نیز با معاونت امور عمرانی استاندار است.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به اینکه شهرداری ها وظیفه اصلی مدیریت پسماند در شهر ها را بر عهده دارند، تصریح کرد: این دستگاه خدماتی سالانه برای مدیریت جمع آوری و انتقال زباله متحمل هزینه های زیادی می شود.

حسینی پور خاطرنشان کرد: برای بازیافت زباله طرح های عمرانی زیادی در سطح استان نیمه کار رها شده و تاکنون نتوانستیم از تمام ظرفیت های نیروگاه های زباله سوز در مازندران به درستی استفاده کنیم و باید نسبت به رفع این مشکل اساسی تمهیدات لازم در کمترین زمان ممکن اتخاذ شود.

استاندار مازندران، با اشاره به درپیش بودن سفر رییس جمهور در آینده ای نزدیک به مازندران بر لزوم بسیج امکانات و بهره گیری از ظرفیت های موجود برای تکمیل و بهره برداری از نیروگاه زباله سوز ساری حداکثر تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید تاکید کرد.

انتهای پیام

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین