اعتماد به تولید داخلی نیاز امروز جامعه/هرخانه باید به یک ستاد انتخاباتی تبدیل شود
اعتماد به تولید داخلی نیاز امروز جامعه/هرخانه باید به یک ستاد انتخاباتی تبدیل شود
محمودآباد آنلاین/ امام جمعه شهرستان محمودآباد اعتماد به توليد داخلي را نياز مهم امروز كشور دانست و گفت : براي اعتماد به توليد داخلي و افزايش توان توليد در كشور بايد فرهنگ سازي مناسب در جامعه انجام شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ حجت الاسلام سید داود موسوی، خطیب جمعه شهرستان محمودآباد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان از راه اندازی قرارگاه فرهنگی برای پاسداشت مناسبت های پیش رو خبر داد و گفت : خرداد ماه در ایران یادآور روزهای مهم و سرنوشت ساز کشور است و نقطه عطف انقلاب می باشد.

وی با بیان اینکه رحلت امام خمینی (ره) حزن و ماتم را برای ایران و جهان به همراه داشت افزود: زمانی که امام وارد ایران شد ۵ میلیون نفر به استقبال ایشان رفتند ولی زمان رحلتشان ١٠ میلیون نفر امام را بدرقه کردند که نشان از محبوبیت رهبر کبیر انقلاب دارد.

امام جمعه محمودآباد در بخش دیگر از سخنان خود اقتصاد مقاومتی را نیاز فعلی جامعه دانست و بیان کرد: افزایش توان داخلی و اعتماد به تولید داخلی به فرهنگ سازی و ورود جدی به این حوزه نیاز دارد.

وی افزود: شعار اقتصاد مقاومتی تاکید مقام معظم رهبری است و باید با توجه به نامگذاری امسال به تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی به صورت جدی در دستور کار مردم و مسئولین کشور قرار گیرد.

موسوی به تولید واکسن کرونا نیز در کشور اشاره کرد و گفت: تولید واکسن های ایرانی همچون فخر و برکت نتیجه اعتماد به نخبگان این مرز و بوم بوده است که به خوبی از عهده ان برآمدند.

وی همچنین به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات یک زنگ بیداری برای مسئولین و ابر قدرت های دنیا است .

حجت السلام سید داود موسوی ٢٨ خرداد ماه را یک روز ملی خواند و گفت: حضور با شکوه مردم در انتخابات می تواند به شکوه و عظمت کشور ما در عرصه بین المللی کمک کند.

او ادامه داد: باید برای حضور حداکثری از هر روش و تریبونی برای دعوت مردم استفاده شود.

امام جمعه محمودآباد تاکید کرد: باید شور انتخاباتی به نحوی در جامعه جریان یابد که هر خانه به یک ستاد انتخاباتی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مردم با اصل نظام مشکلی ندارند و به نظام پایبند هستند گفت: مشکل مردم فساد، بی عدالتی و ضعف مدیریتی است.

وی در پایان از مردم خواست با مشارکت بالا قدرت کشور را در منطقه و عرصه بین الملل نشان دهند و ضمن حضور در انتخابات انتخاب اصلح که مورد تایید رهبری است داشته باشند.

 

 

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین