غرس ۱ هزار و ۷۰۰ اصله نهال در راستای اجرای طرح زراعت چوب
غرس ۱ هزار و ۷۰۰ اصله نهال در راستای اجرای طرح زراعت چوب
محمودآباد آنلاین : محمد قاسمی معاون عمرانی فرمانداری محمودآباد از غرس ۱ هزار و ۷۰۰ اصله نهال از آغاز اسفندماه سالجاری در راستای اجرای طرح زراعت چوب و میراث ماندگار در این شهرستان خبر داد. ‎

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ محمد قاسمی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری و با همراهی جمعی از مدیران ادارات شهرستان و بخشدار مرکزی و حضور در روستای کلوده  از بخش مرکزی شهرستان اقدام به غرس نهال کردند.

محمد قاسمی طی سخنانی در حاشیه این مراسم گفت: سهمیه ابلاغی این شهرستان در بحث درختکاری در سال جاری ۱۴ هزار اصله نهال می باشد.

وی گفت با توجه به تلاشها و پیگیری های صورت گرفته و در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ، ۲۰۰ اصله نهال صنوبر در قالب میراث ماندگار در محوطه شبکه بهداشت کلوده و یک هزار و ۵۰۰ اصله نهال در قالب طرح زراعت چوب توسط مجریان طرح در حاشیه آببندان اهلم در این شهرستان کاشته شده اند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری محمودآباد تصریح کرد : توسعه زراعت چوب و میراث ماندگار علاوه بر حفاظت از آب و خاک، موجب تثبیت خاک، تأمین مواد اولیه کارخانه‌ها، تقویت سفره‌های آب زیرزمینی و حفظ محیط زیست می‌شود.

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد