توزیع ۳۶۴۰ تن نهاده های یارانه دار دام بین دامداران محمودآبادی
توزیع ۳۶۴۰ تن نهاده های یارانه دار دام بین دامداران محمودآبادی
محمودآباد آنلاین: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از توزیع ۳۶۴۰ تن نهاده های یارانه دار دام بین بهره‌برداران و تولیدکنندگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده اظهار کرد: از اول امسال تا کنون، ۳۶۴۰ تن نهاده های یارانه دار دام بین بهره برداران و تولیدکنندگان شهرستان محمودآبادی توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه برای حمایت از تولید و حفظ امنیت غذایی نهاده های دامی یارانه دار بین یهره برداران توزیع می شود، افزود: از این مقدار، ۹۸۰ تن جو ، ۶۶۰ تن سبوس و ۲۰۰۰ تن کنسانتره بود که بین دامداران این شهرستان توزیع شد.

هادی زاده بیان کرد: این نهاده‌ها برای تنظیم قیمت نهاده های دامی و توزیع انواع اقلام خوراک دام از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تامین و با نظارت کارشناسان امور دام در اختیار دامداران متقاضی قرار گرفت.

وی با اشاره به یارانه‌ای بودن این سهمیه‌ها و اختلاف قیمت آن با بازار آزاد، خاطر‌نشان کرد: توزیع این نهاده‌ها بین واحدهای تولیدی، موجب کاهش هزینه خوراک دامداران و افزایش سوددهی و رضایت شغلی دامداران می‌شود.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد