برگزاری اولین جلسه هماهنگی و برنامه ‌ریزی ستاد انتخابات ۱۴۰۲
برگزاری اولین جلسه هماهنگی و برنامه ‌ریزی ستاد انتخابات ۱۴۰۲
محمودآباد آنلاین : به منظور بررسی وضعیت شعب اخذ رای و همچنین اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد در محل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری محمودآباد این جلسه  به ریاست روح الله علیزاده فرماندار و با حضور علی رسولی معاون سیاسی و امنیتی  فرمانداری ، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات و‌‌‌ مدیران دستگاههای اجرایی قبل از ظهر روز یکشنبه ۲۸ خردادماه در محل فرمانداری تشکیل شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ علیزاده فرماندار محمودآباد در این جلسه با اشاره به بیانات رهبری که در خصوص انتخابات امسال چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را برای دست اندرکاران انتخابات تعیین نمودند تصریح کرد: لذا رویکرد و تمام اقدامات ما در انتخابات پیش رو باید بر محوریت این چهار رکن اساسی باشد تا بتوانیم یک انتخابات سالم، پرشور، با مشارکت حداکثری مردم در سایه امنیت برگزار کنیم.

گفتنی است : انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد