برکناری مدیران ناکارآمد مازندران به کجا رسید؟
برکناری مدیران ناکارآمد مازندران به کجا رسید؟
محمودآباد آنلاین : بررسی ها حاکی از آن است که از ۱۰ مدیر ناکارآمد مازندران که قرار بود بعد از دور دوم سفر هیات دولت مردمی برکنار شوند، پنج مدیر تاکنون جابه‌جا شده‌اند و برکناری پنج مدیر دیگر هم در دستور کار قرار دارد.

در آخرین سفر هیأت دولت به استان مازندران که آخرین سفر استانی دولت سیزدهم با ریاست آیت‌الله شهید رئیسی محسوب می‌شد، در جلسه شورای اداری جابه‌جایی بیش از ۱۰ مدیر استانی مطرح و قرار بود این مهم به سرعت انجام شود.

روز گذشته محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در زمینه گشت ارشاد مدیران گفت: “هر مدیری که مسیر دولت را با جدیت پیگیری می‌کند باید از او تقدیر کرد اما اگر به هر دلیلی نقصی وجود دارد و باید تجدیدنظر شود هیچ ملاحظه‌ای وجود ندارد. در استان‌هایی از جمله خوزستان و بوشهر تعدادی از مدیران جابجا شدند و در مازندران نیز تقریباً ۱۰ مدیر قرار بود جابجا شود امروز اعلام کردند ۵ مدیر جابجا شده‌اند و ۵ مدیر دیگر هم در حال جابجایی هستند. ”

باتوجه به اعلام معاون رئیس‌جمهوری اسامی پنج مدیر برکنار شده به این شرح است.

حسن عنایتی کلیجی مدیرکل حوزه استاندار بود که جایش را به سید عباس حسینی داد. عباس فرجی مدیرکل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران جایش را به سیدحمید هاشمی داد و مرتضی ناصحی رئیس اداره مالی استانداری مازندران بود که سیدجمال هاشمی به جای وی منصوب شد.

سیدعلی علوی مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان مازندران_منطقه ساری هم برکنار و موسی مقیمی معاون حفاظت به سمت سرپرست اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان مازندران_منطقه ساری منصوب شد. یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران هم روز گذشته از سمتش برکنار و علی رضا یوسف‌نژاد به جای وی معرفی شده است.

دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران از روز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) آغاز شد. شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اواخر اردیبهشت امسال از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری و با استقبال نمایندگان ارشد استان از جمله آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه، استاندار و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس وارد مازندران شد.

گفت‌وگوی خبری در فرودگاه، حضور در کارخانه چوب و کاغذ و جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی راکد استان، دیدار با مردم مازندران در مصلای امام خمینی(ره) ساری، حضور در بیمارستان رازی قائمشهر و افتتاح این بیمارستان، افتتاح مجتمع آموزشی برکت روستای خرماکلا در شهرستان قائمشهر، حضور در جمع فعالان اقتصاد مردمی در خرماکلا، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به مازندران بود.

دیدار با مردم غرب مازندران در نوشهر و بازدید از برخی زیرساخت‌ها و طرح‌های غرب استان نیز برنامه‌های روز دوم سفر رئیس‌جمهور شهید به مازندران بود.

اعضای هیات دولت نیز در این سفر در شهرستان‌های مختلف مازندران به نمایندگی از رئیس‌جمهور شهید حضور یافتند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین