گمنام ما بودیم نه آنها / راهتان ادامه دارد مردان میدان
گمنام ما بودیم نه آنها / راهتان ادامه دارد مردان میدان
محمودآباد آنلاین: مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان محمودآباد عصر امروز یکشنبه میزبان سه شهید جاوید اثر دوران دفاع مقدس بودند.

عصر امروز پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال پرشور و کم نظیر مردم محمودآباد وارد این شهر شد تا بر بالای دستان پیر و جوان این شهر در کنار ساحل خزر تشییع شده و فضای این شهر ساحلی را عطرآگین کند.

کاروان حامل پیکر پاک و مطهر این سه شهید گمنان دوران دفاع مقدس به صورت خودرویی از امامزاده فضل خشت‌سر محمودآباد به سمت بارگاه مقدس امامزاده قاسم حرکت کرد و سپس راهی شهر سرخرود شد.

میزبانی مردم محمودآباد همراه با سوز دهل و همچنین مراسم سینه زنی بود تا در نوای اندوه، یاران غریبانه گلگون کفن یادگار هشت سال دفاع حق علیه باطل به آرامگاه ابدی رهسپار شوند.

تهیه خنچه عقد از دیگر زیبایی های وصف ناپذیر میزبانی مردم محمودآباد از یادگاران دفاع مقدس بود تا در عطر دامادی تشییع شوند.

استان مازندران در این ایام میزبان ۶ شهید گمنام است که قرار است پیکرهای پاکشان در قالب ۲ کاروان به تمامی ۲۲ شهرستان مازندران برده شود تا شهروندان مازندرانی بتوانند یک بار دیگر با آرمان های شهیدان وداع کنند.

این شهدا گمنام که ۴۰ ساله، ۲۷ ساله ،۲ جوان ۲۰ ساله ، ۱۸ ساله و ۱۹ساله بودند که در عملیات بدر شرق دجله و کربلای ۵ به شهادت رسیدند که پیکر آنان در تازه ترین عملیات تفحص کشف شد.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین