اولین نشست خبری فرماندار محمودآباد  یکشنبه ۲۶ مرداد ماه برگزار خواهد شد.
اولین نشست خبری فرماندار محمودآباد  یکشنبه ۲۶ مرداد ماه برگزار خواهد شد.
محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد از برگزاری اولین نشست خبری علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد در روز یکشنبه 26 مرداد ماه سالجاری ساعت 17 در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 فرمانداری خبر داد.

وی ضمن دعوت از کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مدیران کانال ها و شبکه های مجازی شهرستان جهت حضور در این نشست گفت: احمد محمدی معاون سیاسی و اجتماعی و  صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و غلامرضا رنجبر بخشدار مرکزی و سید احمد هاشمی بخشدار سرخ رود در این نشست فرماندار محمودآباد را همراهی خواهند نمود.

 

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد خبرنگاران را مدافع حقوق مردم و تصویرگرِ روایات زندگی و تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دانست و با اشاره به نقش موثر و رسالت آنان به عنوان رکن چهارم دموکراسی در جامعه  و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین گفت: نقش و تاثیراصحاب رسانه در هر زمانی، غیرقابل انکار است.

 

محتاطی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از اجتماعات غیر ضروری نشست خبری فرماندار محمودآباد با رعایت تدابیر بهداشتی همراه خواهد بود و علیرضا شریعت در این نشست پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد بود.

 

وی تصریح کرد : این نشست بصورت زنده از صفحه کاربری اینستاگرام فرمانداری محمودآباد به نشانی mahmoudabadonline.ir برای شهروندان قابل مشاهده خواهد بود

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین