افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه عمرانی در شهر سرخ رود
افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه عمرانی در شهر سرخ رود
محمودآباد آنلاین : کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود گفت : همزمان با بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران دو پرژه عمرانی در شهر سرخ رود با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: همزمان با سفر محمود حسینی پور استاندار مازندران  به شهرستان محمودآباد پروژه عمرانی پل کابلی با ۳۰ متر طول و عرض ۳ متر و قابلیت ۲ رمپ ویژه تردد معلولین و دو مسیر پله عبور عابر پیاده با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از کلنگ زنی احداث احداث پروژه عمرانی پل قو در فاز چهارم احداث جاده سلامت خبر داد و افزود : این پل به مساحت ۶۰ متر طول و ۱۰ متر عرض و با قابلیت هزار متر کاربری تجاری و احداث اسکله تفریحی و ورزشی و گردشگری کلنگ احداث آن یکشنبه هشتم بهمن با حضور استاندار مازندران به زمین زده خواهد شد.

شهردار سرخ رود در توضیح پروژه های عمرانی این شهر گفت: پل کابلی شهر سرخ رود تقریبا طی دو سال ساخته شده و این پل در مسیر رودخانه هراز احداث شده و ضمن سهولت دسترسی شهروندان وکاهش بار ترافیکی شهر در ایام پر ازدحام ، موجب اتصال جاده سلامت ساحلی به محیط شهر  می شود.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین