انعکاس خدمات دولت به مردم و جذب اعتبار لازم از دستگاه های اجرایی دو رسالت مهم مدیران
انعکاس خدمات دولت به مردم و جذب اعتبار لازم از دستگاه های اجرایی دو رسالت مهم مدیران
محمودآباد آنلاین : صبح امروز شنبه سومین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد با محوریت بررسی مسائل و مشکلات شهرستان به ریاست دکتر علیزاده فرماندار محمودآباد و با حضور دکتر فیاضی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه سرخ رود، مدیرکل راهداری استان، معاونین فرمانداری، فرماندهان سپاه و انتظامی و بخشداران و شهرداران و مدیران و منتخبان و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد در این جلسه ضمن تبریک و تسلیت شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر یحیی سنوار رئیس سرافراز دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس خاطر نشان کرد: گرچه از فقدان این فرمانده مجاهد دل‌شکسته و محزون هستیم، اما یقینا سردار دیگری پرچم مقاومت را برافراشته و به میدان خواهد آمد.

علیزاده در ادامه با تقدیر از مسئولین ادارات و نهادهای مختلف که با تلاش ، پشتکار و سعه صدر ، پیگیر مسائل و مشکلات حوزه مدیریتی خود در شهرستان هستند اظهار داشت: اعضای شورای اداری موظف به انعکاس خدمات دولت به مردم و جذب اعتبار لازم از دستگاه های اجرایی استان هستند.

وی در ادامه به جلسات فشرده با دکتر فیاضی نماینده محترم مجلس در هفته گذشته پیرامون مشکلات شهرستان اشاره کرد و افزود: شناسایی نظام مسائل و مشکلات و ظرفیت های شهرستان، تعامل و هماهنگی دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت ملی نماینده محترم مجلس در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم و رشد و توسعه شهرستان می تواند راهگشا باشد.

 

فرماندار در ادامه مسئولان و مدیران را به اخلاق‌مداری و رعایت اصول اخلاقی توصیه و بر پاسخگویی و تکریم به ارباب رجوع از سوی دستگاه های اجرایی تأکید نمود.

  • نویسنده : معیین عینی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین