فعالیت گسترده شبکه معاند علیه طرح نور فراجا
فعالیت گسترده شبکه معاند علیه طرح نور فراجا
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامي استان مازندران در تجمع حمايت مردم شهرستان محمودآباد از طرح نور، گفت: مسئله عفاف و حجاب از مسائل بنيادين کشور است .

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی عصر روز گذشته با حضور در تجمع مردمی طرح نور در شهرستان محمودآباد  ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را به همه معلمان، فرهنگیان و اساتید کشور که در مسیر اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه فعالیت دارند، تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان ، گفت: یکی از وظایف و مسئولیت های مهم معلمان ما امروز در جامعه آموختن مسائل بنیادین کشور است و در این بین موضوع عفاف و حجاب بعنوان یکی از این مسائل بنیادین است که معلمان باید آن را به دانش آموزان بیاموزند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: مسئله عفاف و حجاب که همواره مورد تاکید حضرت آقا است وظیفه ما مقابله با تبلیغات دشمنان نظام است و باید از فرزندان مان، نوجوان و جوانان در برابر این تبلیغات مسموم مراقبت کرد.

سردار مفخمی با بیان اینکه امروز ۵ شبکه ملی کشور به  صورت گسترده به موضوع عفاف و حجاب و طرح نور پلیس پرداخته ، افزود: این در حالی است که تنها یک شبکه معاند و آن هم شبکه اینترنشنال به تنهایی ۳ برابر این شبکه ها بر علیه طرح نور فراجا فعالیت داشته است.

وی با اشاره به فعالیت های شبکه ای معاند در حوزه خدشه به امنیت روانی جامعه، افزود:  بفرموده مقام معظم رهبری باید مراقب افکار دانش آموزان ، نوجوانان و جوانان خود باشیم تا تحت تاثیر القائات منفی فضای رسانه ای دشمن قرار نگیرند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه مسئله عفاف . حجاب یک مسئله فردی و اجتماعی، شرعی و قانونی است، افزود: برابر آیه ۳۱ سوره نور و مواد قانونی ۶۳۸ و ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی فراجا موظف است تا در برابر بی قانونی ایستادگی کند و این یک تکلیف شرعی است .

سردار مفخمی با اشاره به سخنان سردار “رادان” در جمع مردم قم، گفت: امروز دشمنان نظام در راستای تخریب طرح نور با سازمان یافتگی و برنامه ریزی به این مسئله دامن می زند.

وی با اشاره به حمایت مردمی طرح نور در تجمع مردمی زنجیره انسانی در سواحل دریا از حضور ۶۰ هزار نفری مردم ولایتمدار استان در این طرح خبر داد و افزود: امروز دشمن دو بال حیا و غیرت مردم را نشانه گرفته و ما باید مراقبت کنیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در طرح عفاف و حجاب ۳۱ دستگاه دخیل هستند و باید همه دستگاه ها به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه از زمان اجرای طرح نور ۸۰ درصد افراد به تذکرات توجه و حجاب خود را رعایت کردند ، افزود: خطاب ما به مسافران و گردشگرانی است که به استان مازندران سفر می کنند. و باید هنجارها و ارزش ها را رعایت کنند.

سردار مفخمی گفت: ما باید در کنار هم و یک صدا نسبت به اجرای این طرح به صورت مداوم و در تمام سال اقدام کنیم .

  • نویسنده : محمد حسین نعمت پور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین