برگزاری اولین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی
برگزاری اولین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی
محمدزاده مشاور فرماندار محمودآباد در امور بانوان و خانواده از برگزاری اولین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در سه بخش دوخت ، طراحی و علمی و پژوهشی در محمودآباد خبر داد.

خدیجه محمدزاده  مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان محمودآباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین با اشاره برخی ناهنجاری های اجتماعی در پوشش لباس بانوان و نداشتن الگوی مناسب اسلامی گفت : هدف ما از برگزاری این جشنواره این است تا با تشکیل یک بانک طرح‌های اسلامی ایرانی بتوانیم حجاب اسلامی را به بهترین شکل ممکن ترویج دهیم.

محمدزاده بیان کرد : رعایت الگوی ایرانی اسلامی ، خلاقیت و نوآوری ، داشتن قیمت مناسب و در حد قدرت خرید مردم ، حفظ کامل پوشش اسلامی همراه با حفظ زیبایی و مورد تایید عموم مردم بودن از جمله ملاک‌های ما برای ارزیابی طرح‌ها است.

 او قیمت بالای لباس و پوشاک اسلامی موجود در بازار را معضلی برای ترویج حجاب و فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و افزود : ا‌میدواریم با برگزاری این جشنواره در راستای ترویج عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی اسلامی گام برداریم.

 وی افزود : مسئولیت برگزاری این جشنواره را بسیج جامعه زنان و کارگروه عفاف و حجاب شهرستان و دبیری آن را بسیج جامعه هنرمندان محمودآباد به عهده دارند.

 مشاور فرماندار محمودآباد در امور بانوان از برگزاری اختتامیه این جشنواره در سی‌ام مرداد ماه در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهدای جوایز به ۶ نفر برتر خبر داد و گفت : متاسفانه به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان محمودآباد، ما نمی‌توانیم از عموم مردم در اختتامیه این جشنواره دعوت کنیم و حضور آنان را پذیرا باشیم.

 محمدزاده تصریح کرد : علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۲۰ مرداد فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره اقدام نمایند.

 او در پایان تاکید کرد : اگر وضعیت محمودآباد کماکان قرمز بماند و کرونا به وضعیت بدی در این شهر برسد ما مجبور می شویم که اختتامیه جشنواره را به زمانی دیگر موکول کنیم.