ده هزار نفر برای تامین امنیت روز انتخابات درمازندران
ده هزار نفر برای تامین امنیت روز انتخابات درمازندران
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامی مازندران درنشست ستاد انتخابات استان درساری گفت: حدود ده هزار نیرو را برای تامین امنیت در روز انتخابات آماده کردیم.

ه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار مفخمی دراین نشست افزود: این تعداد نیرو برای حضور وتامین امنیت در سه هزار و دویست صندوق انتخابات در استان در نظر گرفته شده اند

عزیززاده معاون سیاسی امنیتی مازندران در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه این ستاد از پانزدهم خرداد شروع بکار کرده گفت: برنامه‌های متنوعی توسط دستگاه‌های مختلف برای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تدوین و اجرایی شده است.

استاندار مازندران در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در نظام اسلامی مردم سرنوشت کشور را خود تعیین می‌کنند گفت: در این ۴۵ سال دشمن با ترفند و توطئه های مختلف به دنبال کمرنگ کردن مردم در عرصه های مختلف بوده اما مردم با بصیرت و بیداری بر مدار پرچم جبهه حق ایستادند و توطئه های دشمنان خود به خود و یکی پس از دیگری خنثی شده است.

آقای حسینی پور با اشاره به اینکه ایران اسلامی جزو پنج قدرت برتر جهانی است افزود : وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف برای مردم جزو برنامه های دشمنان قرار گرفته و حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب می‌شود تا بار دیگر تیر دشمن به سنگ بخورد

وی با بیان اینکه انتخابات برای ما یک فرصت و برای دشمن یک تهدید محسوب می‌شود تصریح کرد: با هرگونه تخلفات انتخاباتی به شدت برخورد می‌کنیم.

آقای حسینی پور با اشاره به تلاش دشمنان درانتخابات پیش رو راه اندازی یک جنگ رسانه ای و شناختی است گفت : دشمن در این جنگ شناختی افکار مردم را نشانه گرفته و جهاد تبیین رمز موفقیت ما در این جنگ شناختی خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران در این نشست با اشاره به راه اندازی ۹ کانال تلویزیونی انتخاباتی در سطح استان گفت: در نه حوزه انتخاباتی ۱۶۰ کاندیدا برای تبلیغات تلویزیونی ثبت نام کردند و ۸۵ کاندیدا‌ها اعلام آمادگی برای برپایی مناظره‌ها کردند

ابراهیمی با بیان اینکه دویست کانال در سطح کشور و نه کانال تلویزیونی در سطح استان فعال هستند افزود: با جستجوی مرورگر این کانال‌ها قابل مشاهده هستند و هدف رسانه ملی از راه اندازی این کانال‌ها مشارکت حداکثری همراه با رقابت سالم در انتخابات پیش رو است

وی با بیان اینکه تلاش ما براینست تمام توان خود رو برای ضبط، مناظره‌ها در غرب. مرکز و شرق استان بکار گرفتیم تصریح کرد: تمام این مناظره‌ها باید ظرف دو سه روز ضبط و آماده پخش شود.

ابراهیمی با بیان اینکه برای ضبط برنامه مناظره‌ها باید فرمانداران با ما همکاری لازم رو داشته باشند گفت: هدف از برگزاری این مناظره‌ها مسابقه ایست برای خدمت و شناساندن کاندیدا‌ها به مردم برای تصمیم گیری در انتخاب خواهد بود.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این نشست گفت: حضور حداکثری مردم در یازدهم اسفند پای صندوق رای مانند حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را سرافکنده خواهد کرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران