امکانات درمانی موجود پاسخگوی موج سوم کرونا نیست
امکانات درمانی موجود پاسخگوی موج سوم کرونا نیست
محمودآباد آنلاین : داداش پور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری محمودآباد : نگرانی های بازار و اقتصاد مردم برای ما قابل درک است ولی سلامت آحاد جامعه در هر حاکمیت جزء اولویت است .

جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد ظهر امروز چهارشنبه ۲۱ آبان به ریاست قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور عباس توان رئیس شبکه بهداشت و درمان و ذات الله زارعی رئیس اداره صنعت و معدن وتجارت و شهرام طاهری رئیس اتاق اصناف و اعضای اتحادیه های صنفی محمودآباد در محل فرمانداری تشکیل شد.

قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری طی سخنانی در این جلسه گفت: تمام محدودیت های اعمال شده در خصوص ساعت کاری اصناف برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و در راستای کاهش شدت ابتلاء به بیماری و قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از تحقق موج سوم ویروس کووید ۱۹ می باشد و انتظار می رود کلیه بازاریان و اصناف با درک ضرورت موضوع همکاری لازم را با ستاد مقابله با کرونا را داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه بخش قابل توجه ای ازافراد جامعه درک درستی نسبت به حساسیت موضوع ندارند و با عادی انگاری خود و رفتاری همراه با بی خیالی ، سلامت خود و جامعه را مورد تهدید قرار داده اند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد با اشاره کاهش ساعت کاری برخی از اصناف تا ساعت ۱۸ گفت: فروشگاههای زنجیره ای و توزیع کننده نیازهای اساسی زندگی مردم مثل خواربار و نانوایی و مراکز عرضه سوخت از محدودیت برخوردار نبوده سایر صنف ها مثل تعمیرگاه خودرو در قالب شیفت کشیک می توانند به شهروندان ارائه خدمات بدهند.

وی افزود: تغییر دما در ساعات شامگاهی و غروب محسوس است و می تواند منجر به بروز سرماخوردگی و آنفولانزا شود و مهمترین هدف در کاهش ساعت کاری اصناف ، پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و جلوگیری از تردد غیر ضروری شهروندان در سطح شهر و مراکز پر اجتماع می باشد.

قائم مقام ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد تصریح کرد : انتظار داریم اصنافی که موظف به تعطیلی هستند با تمکین از محدودیت های اعمال شده ما را در کاهش شمار مبتلایان کمک کنند ، چرا که کادر درمانی هم چنان تحت فشار در حال فعالیت است و امکانات درمانی موجود پاسخگوی موج سوم ابتلاء کرونا نیست.

قنبر علی داداش پور گفت: در کشور علیرغم شرایط سخت اقتصادی حاکم ، ولی کسی سراغ ندارید گرسنگی عامل مرگ آن شده باشد ولی این روزها همه دیدند و حس کردند کرونا می تواند جان خیلی از عزیزانمان را بگیرد و اگر امروز محدودیت ها و شرایط تحمیلی را درک نکنیم مجبور می شویم تاوان سنگین تری را تجربه کنیم.

 

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین