هشدار فرماندار محمودآباد به عدم پاسخگویی مدیران به خبرنگاران
هشدار فرماندار محمودآباد به عدم پاسخگویی مدیران به خبرنگاران
محمودآباد آنلاین / فرماندار محمودآباد در مراسم تجلیل از خبرنگاران خواستار تغییر عملکرد پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و تاکید کرد : هیچ مسئولی حق شکایت از خبرنگار را ندارد.

به گزارش محمودآباد آنلاین ؛ پیش از ظهر روز پنجشنبه، ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ ، آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان محمودآباد به مناسبت روز خبرنگار؛ به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد و با حضور فرماندار محمودآباد، شهرداران محمودآباد و سرخ رود ، بخشدار سرخ رود، اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و برخی از خبرنگاران شهرستان در سرای گردشگری سیمرغ برگزار شد.

دکتر روح الله علیزاده ضمن عرض تبریک روز خبرنگار در این مراسم گفت : با وجود اینکه این مراسم با تاخیر برگزار شد، اما خوشحالیم که این توفیق نصیب ما شد که در جمع اصحاب رسانه باشیم و توسعه شهرستان بدون عملکرد خبرنگاران امری غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه مدیران ادارات ما نتوانستند رسالتی که در مقابل خبرنگاران دارند را ادا و از آنها به درستی تجلیل کنند؛ افزود : بنده به عنوان فرماندار محمودآباد از هر خبر و گزارشی که در تمام رسانه های رسمی این شهرستان منتشر می شود، لذت می برم و انتقادات شما عزیزان را با جان و دل می پذیرم.

دکتر علیزاده با اشاره به اینکه خبرنگاران محمودآبادی با بضاعت اندک در شهرستان فعالیت می کنند، تصریح کرد : این قشر انصافا در خط مقدم جهاد تدبیین هستند و اما برخی از افرادی که در فضای غیررسمی فعالیت می کنند، هوشمندانه عمل نمی کنند و شهرستان را دچار چالش می کنند و ارزیابی اخبار باید از یک منبع رسمی باشد.

فرماندار محمودآباد خواستار انتشار عملکردهای مطلوب دستگاه های اجرایی شهرستان در کنار انتقاد و مطالبه گری خبرنگاران شد.

مقام عالی دولت در شهرستان محمودآباد به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان تذکر داد : درب دفتر هر مدیری باید به روی خبرنگاران باز و در هر زمان پاسخگوی تماس آنها باشند و مسئولی حق شکایت از هیچ خبرنگاری را ندارد.

وی در پایان؛ از برگزاری یک نشست خبری و اعلام جزئیات و نکات مهم پروژه های اجرا شده و در دست اقدام در هفته دولت را به خبرنگاران این شهرستان خبر داد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین