امام جمعه سرخ‌رود معرفی شد.
امام جمعه سرخ‌رود معرفی شد.
حجت الاسلام مهدی تقی زاده روز دوشنبه به عنوان امام جمعه جدید شهر سرخرود معرفی شد.

پیش از ظهر امروز طی مراسمی که با حضور فرماندار محمودآباد، حجت الاسلام محمد انتظاریان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران، اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه، امام جمعه شهرستان، حسین‌زاده فرماندهی انتظامی، بخشداران، شهردار سرخ‌رود، اعضای شورای شهر سرخ‌رود و سایر مدیران شهرستانی در سالن اجتماعات شماره ۲ فرمانداری برگزار شد، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌‌زاده به‌عنوان امام جمعه شهر و بخش سرخ‌رود معارفه شد.
علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد درجلسه تکریم و معارفه امام جمعه سرخ‌رود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای این مرز و بوم، شهید مدافع حرم محمودآباد، اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان با بیان اینکه نماز جمعه سنگر وحدت آفرین ما است، اظهار کرد: محمودآباد جزو شهرستان‌هایی بوده که در آن وحدت و همدلی بین عناصر تاثیرگذار، عوامل اجتماعی و مدیران وجود دارد که باعث شد به اتفاقات عالی همچون هماهنگی با هم در ستاد مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا دست یابیم.
وی تصریح کرد: فضیلت نماز جمعه بر همگان مشخص است و باعث ایجاد امید در جامعه خواهد شد.
فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: در زمان شیوع کرونا باید اقتصاد فرهنگ را به گونه‌ای رسیدگی کنیم تا با رعایت پروتکل‌ها از فضیلت نماز جمعه نیز استفاده کنیم.
شریعت با بیان اینکه در سال جهش تولید باید با نگاه جدی به کشاورزی این شهرستان نگاه کنیم، گفت: در حوزه خدمات نگاه ما برای ایجاد تعامل و بستر در حوزه گردشگری است چراکه ۶۱ درصد منابع از این حوزه خواهد بود.
فرماندار محمودآباد افزود:‌ با توجه به بکر بودن شهرستان و قرار داشتن در محور کلیدی و مرکز استان مازندران باید در حوزه گردشگری تلاش کرده تا محقق شود.