ماجرای دنباله دار استیضاح شهردار محمودآباد پایانی ندارد؟
ماجرای دنباله دار استیضاح شهردار محمودآباد پایانی ندارد؟
محمودآباد آنلاین: جلسه استیضاح شهردار محمودآباد که قرار بود ساعت 17:30 امروز دوشنبه 5 دی در صحن شورای اسلامی شهر و با حضور تمامی اعضاء برگزار شود، به علت به حد نصاب نرسیدن حاضرین، رسمیت پیدا نکرده و لغو شد.

امیرعلی رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با محمودآباد آنلاین گفت: در جلسه امروز، اینجانب به اتفاق دیگر اعضای شورا، آقایان مرتضی زارعی و نیما محمدپور حضور داشته و حسین کریمی و علی رسولی جزء غایبین جلسه بودند و به علت به حد نصاب نرسیدن اعضاء جلسه لغو شد.

وی گفت: علیرغم برخی شایعه های مطرح شده مبنی بر حضور امروز شهردار محمودآباد در تهران، مشخصاً بنا به درخواست سایر اعضای شورای شهر اصلا قرار نبود شهردار در جلسه حاضر باشد ولی ایشان در ساعت مقرر خودشان را به محمودآباد رساندند و آمادگی حضور در جلسه را داشتند.

حسین کریمی دیگر عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با محمودآباد آنلاین گفت: ساعت ۱۴:۳۰ رئیس شورای اسلامی شهر با اینجانب تماس گرفت و اعلام کرد:  بنا بر ابلاغ رای هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی مازندران ( استانداری مازندران ) به فرمانداری و همچنین مکاتبه فرمانداری با این شورا مبنی بر عزل آقای مرتضی زارعی، جلسه استیضاح امروز لغو می باشد.

وی گفت: پیش از این سه بار از شهردار محمودآباد جهت حضور و پاسخگویی در صحن شورا دعوت بعمل آمده بود ولی ایشان از حضور خودداری کرده و در حالی که آقایان رحیمی، محمدپور و زارعی در دفتر شورای شهر حضور داشتند. حوالی ساعت ۱۶:۳۰ از دفتر شورای شهر تماس گرفته و اعلام کردند جلسه استیضاح برگزار می گردد، این درحالی بود که اینجانب جهت درمان فرزندم محمودآباد را به مقصد بابل ترک کرده بودم.

نکته قابل توجه این است که مرتضی زارعی و حسین کریمی دو عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد تاکید دارند در جلسه قبلی شورای شهر علی رسولی دیگر عضو شورا طی تماس تلفنی روح الله علیزاده با ایشان جلسه شورا را ترک کرده و پس از ۵ دقیقه با حسین کریمی تماس گرفته و اشاره داشتند: فرماندار تاکید کردند فعلا استیضاح شهردار به صلاح شهر نیست و خودشان نیز به بهانه بیماری و حالت تهوع به جلسه شورا برنگشتند.

کریمی عضو شورای شهر محمودآباد تاکید کرد: بنا به سوگندی که در ابتدای پذیرش مسئولیت شورا یاد کردیم، پای منافع مردم به خاطر هیچ فردی کوتاه نمی آیم و این درحالی است که پیش از جلسه نیز میدانستیم علی رسولی یا در جلسه امروز حضور پیدا نخواهد کرد و یا در صورت حضور رای ممتنع خواهد داد.

علی رسولی دیگر عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد هم در مصاحبه تلفنی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: پیرو ابلاغ رای استانداری به فرمانداری و در نتیجه ابلاغ رای به شورای شهر، جلسه از حد نصاب افتاده و به من نیز اعلام شد که جلسه لغو گردیده و عدم حضور اینجانب به این دلیل بوده است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین