افتتاح ۴۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت
افتتاح ۴۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت
پیش از ظهر امروز علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد به اتفاق ولی الله فرزانه نماینده مردم شریف شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با احمد حسین زادگان استاندار مازندران دیدار و پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان شدند.

به گزارش محمودآباد آنلاین در این دیدار علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به بازدید روز پنج شنبه ۲۳ مرداد محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و قول مساعد ایشان نسبت به تامین اعتبار تکمیل سد لاستیکی سرخ رود و توسعه فرودگاه بیشه کلا از استاندار مازندران خواست تا از محل اعتبارات تخصیصی ره آورد سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، با توجه به ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال پایانی دولت  محمودآباد را ویژه ببینند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد طی گزارشی به استاندار مازندران اعلام کرد : امسال به مناسبت هفته دولت ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال شامل۸ طرح راه بین شهری و  روستایی و کشاورزی ۲ طرح بهداشتی و درمانی ۵ طرح توسعه و احداث شبکه برق  و تامین برق چاه های  کشاورزی ۲ پروژه احداث غسالخانه و ساختمان دهیاری و ۲۳ طرح گلخانه برخوردار تسهیلات از صندوق کار آفرینی امید و ۱ پروژه شهرک صنعتی و ۴ پروژه در حوزه مسکن مددجویان و اشتغالزایی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از به زمین زدن کلنگ احداث ۳ پروژه در حوزه آموزش پرورش و مجتمع غذایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: ایین مدارس به همت خیرین مدرسه ساز در روستاهای حاجی آباد و آرم احداث خواهند شد.

احمدحسین زادگان استاندار مازندران  نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری های ولی‌الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد بر تکمیل و افتتاح پروژه‌های اولویت‌دار در سالجاری تاکید کرد.

قابل ذکر است در این دیدار آخرین وضعیت طرح‌های نیمه‌تمام و نحوه تامین اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه‌ها در شهرستان بررسی شد.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین