پنج دقیقه تا فاجعه ای عظیم در شهر محمودآباد فاصله داشتیم
پنج دقیقه تا فاجعه ای عظیم در شهر محمودآباد فاصله داشتیم
محمودآباد آنلاین : رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد : اگر پنج دقیقه ماموران آتش نشانی به محل حریق اعلام شده جنب پمپ بنزین اسفاری حضور پیدا میکردند و یا پنج دقیقه دیرتر با آتش نشانی تماس گرفته می شد ، فاجعه ای عظیم متوجه شهر می شد.

حسن ذبیح پور رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با محمودآباد آنلاین گفت: صبح امروز سه شنبه ۹ دی در پی تماس شهروندان در خصوص آتش سوزی یک واحد مسکونی در همجواری پمپ بنزین اسفاری واقع در خیابان آزادی شهر محمودآباد بلافاصله دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه یک واحد مسکونی در فاصله ۴ متری با مخزن تخلیه پمپ بنزین اسفاری که دریچه های تخلیه آن هم باز بود دچار حریق شده بود و فاصله بین این خانه و پمپ بنزین هم درختان کاجی بودن که آماده انتقال آتش بودند و اگر ماموران آتش نشانی اگر لحظه ای دیر رسیده بودند می توان گفت : پنج دقیقه تا فاجعه ای عظیم در شهر محمودآباد فاصله داشتیم.

وی افزود: بی احتیاطی در استفاده از بخاری برقی و نزدیک بودن بخاری به مواد مشتعل مثل پتو و لحاف علت این آتش سوزی بود و متاسفانه کلیه لوازم خانگی موجود در این خانه دچار حریق شد.

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین