بازداشت مدیرکل راه و شهرسازی مازندران
بازداشت مدیرکل راه و شهرسازی مازندران
محمودآباد آنلاین : پس از دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر تخلفات مالی گسترده مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، با رصد و نظارت نیرو‌های امنیتی و جمع‌آوری اسناد، مدارک و احراز تخلف‌های متعدد در این اداره کل، با صدور دستور قضایی، این مدیرکل از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.

یک منبع آگاه گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از دریافت اطلاعات مردمی، رصد، نظارت، جمع‌آوری اسناد، مدارک و احراز تخلف‌های متعدد در این اداره کل، حسب دستور قضایی، اقدام به بازداشت این مدیرکل کردند.

جزئیات پرونده دستگیری این مدیر کل که در دولت قبلی به این سمت منصوب شده بود پس از روند قضایی معمول از طریق مراجع رسمی قضایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر کل بازداشت شده در زندان است
حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران از دستگیری وتعقیب قضائی مدیرکل یکی از دستگاههای اجرائی استان، بابت ارتکاب جرائم ارتشاء،اختلاس ونگهداری مشروبات الکلی خبر داد و گفت: در ادامه مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مصادیق مفاسد اقتصادی و اداری و با اقدام به موقع ومسوولانه پاسداران گمنام امام زمان (عج) درسازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستور مقام قضایی، مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرائی استان دستگیر شد.

او افزود: در همین راستا در یکی از شعب بازپرسی، پرونده‌ای تشکیل شده و درحال رسیدگی است.

رییس کل دادگستری مازندران گفت: با التفات به نوع جرائم ارتکابی و این که دلایل، قرائن و امارات کافی بر توجه اتهام به متهم دلالت می‌کند، متهم با صدور قرار بازداشت موقت، به زندان معرفی وهدایت شد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان مازندران ضمن تأکید مجدد بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان‌ها و نهادها، از برخورد قاطع و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و افزود: برخورد با جرایم مدیران متخلف، خصوصا جرائم مالی واقتصادی، همواره یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان خواهد بود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران