ورزش در توسعه فرهنگی و هویت بخشی به جامعه موثر است
ورزش در توسعه فرهنگی و هویت بخشی به جامعه موثر است
محمودآباد آنلاین : فرزانه نماینده مردم شریف شهرستان های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی گفت : ورزش در توسعه فرهنگی و هویت بخشی به جامعه هم موثر است و می توانیم در این حوزه با هزینه کمتر مباحث فرهنگی را ترویج دهیم.

به گزارش محمودآباد آنلاین عصر امروز نشست هم اندیشی هیات های ورزشی شهرستان محمودآباد با حضور ولی الله فرزانه نماینده مردم شریف شهرستان های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی ، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، روح الله علیزاده فرماندارشهرستان محمودآباد و معاونین اداره کل و مهدی شعبانپور رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد و روسای هیات های ورزشی و مسئولین سمن های جوانان در سالن شماره دو فرمانداری برگزار شد.
ولی الله فرزانه نماینده مردم شریف شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه هیات های ورزشی گفت : یکی از فلسفه های تشکیل هیات های ورزشی این است که از ظرفیت مردم و خیرین برای توسعه و تقویت ورز‌ش استفاده شود.
وی افزود : محمودآباد شهرستانی است که رشته های ورزشی و ورز‌شکاران برجسته ای دارد و چهره های سرآمدی در ورزش و هنر محمودآباد حضور دارند که نشان دهنده مستعد بودن منطقه ای این شهرستان در سطح استان و کشور است.
نماینده مردم فهیم شهرستانهای محمودآباد و نور در خانه ملّت در جمع هیات های ورزشی و نمایندگان سمن های جوانان گفت : ؛ تشکیل چنین نشست هایی موجب احصاء مشکلات و رسیدن به زبان مشترک در جامعه ورزش خواهد شد و این ارزشمند است.
گفتنی است در پایان این نشست از سه خیر نیک اندیش ورزشی اعم از : محسن محمد زاده ، علیرضا علی پور و پوریا غلامی تقدیر گردید .

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین