نقش ارزنده اطلاع‌رسانی در موفقیت‌های ورزشی
نقش ارزنده اطلاع‌رسانی در موفقیت‌های ورزشی
محمودآباد آنلاین: روز دوم جولای هر سال “روز خبرنگار ورزشی” فرصتی است نیک، جهت پاسداشت زحمات صادقانه مدیر مسئولان، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی که با زحمات و تلاش‌های شبانه روزی خود ضمن اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی شادابی و سلامتی را همراه با غرور ملی به ملت بزرگ ایران ارزانی داشته اند.

روز دوم جولای هر سال “روز خبرنگار ورزشی” فرصتی است نیک، جهت پاسداشت زحمات صادقانه مدیر مسئولان، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی که با زحمات و تلاش‌های شبانه روزی خود ضمن اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی شادابی و سلامتی را همراه با غرور ملی به ملت بزرگ ایران ارزانی داشته اند.

 

روز جهانی ورزشی نویسان بهانه‌ای برای یاد کردن از تلاش‌های شبانه روزی عزیزانی که با دلسوزی، صداقت و سلامت در حوزه رسانه‌ای عرصه مهم و جامعه سازی چون ورزش فعالیت دارند. عرصه‌ای که فرهنگ‌سازی، افتخارآفرینی و سلامت جامعه در آن مبحثی تعیین کننده است و بی‌تردید رسیدن به اهداف متعالی و رشد و پیشرفت در آن، بدون حمایت و هدایت رسانه‌های ورزشی امکان پذیر نخواهد بود.

 

امروز امر اطلاع رسانی و انتقال درست اخبار ورزشی در عرصه داخلی و خارجی برای علاقه مندان به ورزش بخصوص قشر جوان بسیار با اهمیت بوده و شکی نیست که این عزیزان می توانند با تحلیل درست پیروزی ها و شکست های ورزشی ، گام بلندی برای ارتقای ورزش بردارند.

 

تلاش و کوشش آنها بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست و مطمئنا نمی توان نقش ارزنده آنان را در موفقیت های ورزشی نادیده گرفت.

 

لذا ضمن تبریک روز جهانی ورزشی نویسان به این عزیزان برای تمامی آن هایی که صادقانه و در سخت ترین شرایط در خدمت اطلاع رسانی ورزش مخصوصا در شهرستان هستند آرزوی موفقیت دارم.

 

شایان ذکر است دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک ۱۹۲۴ پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.این روز برای ارتقاء هر چه بیشتر روزنامه نگاران ورزشی در کار حرفه ای شان، استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای صلح جهانی، عدالت و بی طرفی در دنیا یاد شده است.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین