از سرگیری فعالیت مشاغل ردیف دو در محمودآباد
از سرگیری فعالیت مشاغل ردیف دو در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: با توجه سیر نزولی تعداد مبتلایان در محمودآباد و تغییر وضعیت کرونایی شهر به رنگ نارنجی در حال حاضر مشاغل ردیف یک و دو مجاز به فعالیت هستند.

خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت کلیه بازاریان و اصناف سطح شهرستان گفت: ویروس کرونا یک بیماری همه گیر است و برای ریشه کن شدن قطعی این بیماری نیاز است همه کمک و همراهی نمایند.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی و بهره مندی از دستکش و ماسک در مناطق پر رفت و آمد و شلوغ و ضدعفونی فروشگاهها و پاساژ های پرتردد را از مهم ترین راههای قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ دانست و افزود: تقاضا داریم برای جلوگیری از هرگونه شیوع مجدد این بیماری و قطع زنجیره انتقال ، شهروندان با پرهیز از برگزاری اجتماعات پرخطر در تغییر رنگ وضعیت کرونا به رنگ زرد سهیم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد تاکید کرد: اصلاً راضی به بستن اصناف و منابع درآمدی مردم نیستیم ولی حفظ جان عموم آحاد جامعه در اولویت است و باید برای حفظ سلامت و کاهش آمار تلافات جانی و قطع زنجیره انتقال مناطق پر خطر را بست.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین