از ابتدای تیر، کرونا ۷۵ محمودآبادی را به کام مرگ کشاند
از ابتدای تیر، کرونا ۷۵ محمودآبادی را به کام مرگ کشاند
مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تا 16 شهریور 75 نفر در محودآباد بر اثر کرونا جان باختند که از این تعداد 33 نفر مرد و 42 نفر زن بودند.

عباس توان روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین افزود: در حال حاضر ۶۰ محمودآباد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند که ۱۵ نفر از این تعداد در بیمارستان شهرای محمودآباد و ۴۵ نفردر شهرهای همچوار تحت درمان قرار دارند.

وی با بیان اینکه  طبق آخرین ارزیابی سامانه ماسک وضعیت کرونایی در شهرستان به رنگ نارنجی در آمده است گفت: شیوع ابتلا همچنان بالا است و باید  رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک  همانند سابق در اولویت مردم باشد.

مدیر شبکه بهراشت و درمان محمودآباد ادامه داد:از ابتدای شهریور تا امروز ۱۲۹ نفر از افرادی که به مراکز درمانگاهی مراجعه کردند نتیجه تست کرونایی شان مثبت بوده است و ۳۵۹ نفر نیز مشکوک به کرونا هستند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون به صورت گسترده و مجدد در شهرستان آغاز شده است گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون ۵۳ هزار و ۵۴۲ دز واکسن در شهرستان تزریق شده است.

توان همچنین از افزایش مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در پی ازدحام جمعیت در مراکز و نارضایتی مردم تعداد مراکز در سطح شهرستان از یک مرکز به ۳ مرکز افزایش یافت و در حال حاضر حسینیه اعظم ، مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان معلم و مسجد کوثر سپاه افزایش یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با واردات محموله جدید واکسن و همچنین  افزایش مراکز واکسیناسیون روند تزریق واکسن در شهرستان سرعت بیشتری یابد و در اسرع وقت تمامی گروه های هدف واکسینه شوند.

 

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین