اجرای طرح هادی در ۴۵ روستای محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال
اجرای طرح هادی در ۴۵ روستای محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال
محمودآباد آنلاین : رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد از اجرای طرح هادی در 45 روستای بخش مرکزی و سرخ رود شهرستان محمودآباد با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال خبر داد.

موسی فیاض بخش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: از ابتدای دولت سیزدهم طرحهای هادی شامل زیر سازی و آسفالت راههای روستایی ، احداث ابنیه و کانیو ، کفپوش پارک و پل و کانال بتنی در ۲۳ روستای بخش مرکزی و ۲۲ روستای بخش سرخ رود با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد همچنین از آغاز بازنگری طرح هادی ۱۰ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سالجاری ۷۶۷ سند مالکیت در روستاها صادر شده است و متقاضیان صدور سند مالکیت می توانند با در دست داشتن مدارک مقتضی به این اداره مراجعه نمایند.

موسی فیاض بخش همچنین از پرداخت تسهیلات بانکی روستایی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان دارای پروانه ساختمانی و در محدوده بافت طرح هادی روستاها خبر داد و افزود: کلیه اهالی روستاها که قصد احداث بنا در ملک روستایی خود را دارند می توانند با مراجعه به این اداره و تشکیل پرونده نسبت به اخذ تسهیلات اقدام نمایند.

وی گفت: از ابتدای سالجاری۵۲۷ میلیارد ریال تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به ۲۶۳ نفر در روستاهای بخش مرکزی و سرخ رود شهرستان محمودآباد پرداخت شده است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین