افزایش پروازها در فرودگاه‌های مازندران
افزایش پروازها در فرودگاه‌های مازندران
محمودآباد آنلاین : مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به افزایش سفرها در تابستان ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: چهار پرواز به پرواز مشهد در فرودگاه شهدای ساری اضافه شد و همچنین در هفته پرواز شیراز از دو پرواز به سه پرواز افزایش یافت.

به گزارش محمودآباد آنلاین سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از ۶ تیر ماه به مدت سه روز پرواز حج تمتع در قالب ۶ پرواز  از فرودگاه شهدای ساری انجام می‌شود.

وی افزود: طی این پروازها یک‌هزار و ۵۲۰ زائر به همراه عوامل و کارگزاران به سفر معنوی حج تمتع اعزام خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به انجام عملیات تحویل بار از زائران، اضافه کرد: با توجه به شروع پرواز حج تمتع تمهیدات لازم در دستور کار قرار گرفته و  ترمینال‌ها در حال آماده‌سازی است.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش سفرها در تابستان ۱۴۰۱ اشاره کرد و یادآور شد: چهار پرواز به پرواز مشهد در فرودگاه شهدای ساری اضافه شد و همچنین در هفته پرواز شیراز از دو پرواز به سه پرواز افزایش یافت.

وطن‌خواه در ارتباط با طرح‌های زیربنای برای توسعه فرودگاه ساری اشاره کرد و افزود: احداث دیوار‌های حفاظتی فرودگاه ساری، پروژه بلوار ورودی فرودگاه، طرح تملک اراضی اطراف فرودگاه از طرح‌های توسعه‌ای بوده است.

به گزارش فارس، سه فرودگاه فعال در شهرستان‌های ساری، نوشهر و رامسر  و ۸ شرکت هواپیمایی در استان فعال است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران