مهربانی و انسان دوستی همواره در محمودآباد زنده است
مهربانی و انسان دوستی همواره در محمودآباد زنده است
محمودآباد آنلاین: طالبی سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد : برخی افراد برای رسیدن به آخرت و برخی افراد هم برای رسیدن به برخی امورات دنیایی با هم در رقابت هستند ولی جایگاهشان پیش خدا متفاوت است.

نشست اعضای هیات امنای مجمع خیرین شهرستان محمودآباد ظهر امروز با حضور خسرو طالبی سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

خسرو طالبی سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات اثر بخش خیرین شهرستان طی سالهای اخیر گفت: خیرین پشتوانه و التیام  بخش هر جامعه ای هستند و نزد خدا و افراد جامعه از احترام زیادی برخوردارند.

وی گفت: خیرین شرافتمندانه و بدور از هرگونه چشم داشت سیاسی و اجتماعی پا به این عرصه الهی گذاشته اند و وقتی رویای گریز غم از روح مردم شهر مهم ترین دغدغه آنان است ، باید در برابر اراده و فطرت آنان تعظیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از اهتمام خیرین شهرستان در احداث ساختمان دیالیز بیمارستان شهرستان و ارائه خدمات حمایتی به افراد نیازمند جامعه در قالب بسته های کمک مومنانه از موج اول کرونا تا کنون گفت: تلاشتان برای دستیابی به زندگی شرافتمندانه مردم ستودنی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد تصریح کرد: عمر این نهاد خیریه زیاد نیست ولی عمق عملکرد و اقدامات شما در جامعه اثر بخش بوده و امید به آن دارم بتوانیم در کنار هم بتوانیم در راستای حمایت افراد بی بضاعت جامعه گام های موثری برداریم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین