اتمام احداث بریدگی روستای کلوده تا پایان سالجاری
اتمام احداث بریدگی روستای کلوده تا پایان سالجاری
محمودآباد آنلاین: شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد عملیات خاکریزی احداث بریدگی کلوده آغاز شده و در مرحله خاکریزی با 20% پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است و امید است تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

شامگاه روز دوشنبه ۱۴ مهر دیدار علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد به اتفاق ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و احمد محمدی معاون سیاسی و اجتماعی و صدیقه حق شناس  معاون برنامه ریزی فرمانداری و علیرضا اسماعیل نیا بخشدار مرکزی و مدیران ادارات دستگاههای اجرایی با اهالی روستای کلوده از بخش مرکزی محمودآباد در حسینیه  این روستا برگزار شد.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن قدردانی از اهتمام و پیگیری مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی ، مهمترین دستاورد این حضور مدیران در روستاها را گره گشایی از مشکلات مردم و پیگیری آن از طریق ادارات کل برشمرد.

وی احداث بریدگی در خیابان کم خطر را استراتژی خوبی ندانست و نیاز ضروری این منطقه را احداث پل زیرگذر و یا روگذر عنوان کرد و افزود: بنا به پیگیری و درخواست اهالی روستای کلوده احداث بریدگی این روستا در محور اصلی محمودآباد به آمل در شورای ترافیک شهرستان به تصویب رسیده و پیمانکار آن تعیین شده و ۶ میلیارد ریال اعتبار اولیه تخصیص داده شده و در حال حاضر نیز عملیات خاکریزی شروع شده و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد : تکمیل این پروژه نیازمند ۲۰ میلیارد ریال اعتبار بوده و با پیگیری های بعمل آمده امید به آن داریم تا پایان سالجاری این پروژه به بهره برداری برسد.

 

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین